< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













petak, 29.06.2007.

evo mene...jucer vam nisam nist pisao jer me mama na prepad probudila i rekla da moram ic radit u kafic jer se konobarica razbolila...jedno dobro iskustvo...
al uglavnom,ocekuje se post o ekskurziji...meni je stvarno super bilo,od drustva,i smjestaj je bio dobar,iako smo se mozd u Bratislavi razocarali kad smo usli u sobe jer izvana super izgleda,al uglavnom,smjestaj je bio 100X puta bolji od prvacica u Rimu...u sobi ja martin,mario,imali smo sobu odma pokraj patera mije,al nema veze,nije nas cuo...mi njega jesmo,hrce covjek....a nismo bas nest ni bili u svojoj sobi,prije bi se moglo rec da je nasa soba bila soba broj 26....sve je bilo super,niko nas nije terao po sobama,sve su nam dopustali a ni mi nismo bili divlji tak da smo sve dobili po zaslugama...pet dana i cetiri noci smo imali pred sobom,to je sad vec iza nas...."sve sto je lijepo kratko traje"jos jednom tocno...preko dana smo nest malo razgledavali,mozd koji sat,a obavezno svaki dan slobodno po 4-5 sati...strava...bilo vremena za shopping,piće,ma za sve...al kad dodes tamo izgubis pojam za novce...euro ti postane kao kuna,a bome to nije ni blizu...postao sam super sa osobama za koje nisam mogao mislit da bi mogao(ak slucajno neko cita pozdrav)...imali smo sta za vidjet,pater mijo nas je vodio pa smo se cesto gubili a i kratko su trajala razgledavanja,jedino su u becu bila dulja razgledavanja jer nas je vodio pater Domagoj,zanimljiv covjek,svasta zna...
pa ja neznam sta da vam vise pisem...
adrijana danas ide u rijeku,mi po ocjene...ajd da se i tog rjesimo pa da nemislimo na skolu...
evo vam i slika pa se zabavite...sve vas pozdravljam do iduceg puta...

Dio ekipe u Mađarskoj,ja slikam :)

Ja i Martin,Budimpesta

ekipa i ja…

ja i bošnjo

ja i martin opet

martin i ja opet opet

sto god je to….

Ćosa i ja u busu

teniski tereni ispod naseg hotela ili ceg vec….

skupa pića….(sokovi naravno,cudne case...)

famozna soba... :)



| KoMeNtArI (42) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.