< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













utorak, 27.03.2007.

povratak...

opet ja....nisam vec neko vrijeme nista pisao pa eto sad malo...
nastava ce trajat samo do iduce srijede,tak da cemo rezultate testa iz kemije dobit tek iza uskrsa...svi smo tuzni zbog toga...vrijeme prolazi pa ce tako sad fazani jos malo u rim,brzo ce im proc ova 2 tjedna i onda ce uzivat...cuo sam da su neki iz 1.a dobili kazne tak da nece smjet ici,e i oni su biseri...
ak se nas bat ne smiri mozd nece ni on,al njega ce ionako kemicarka izvuc kao i uvijek...:)kod mene od zadnji put nema nista novo...bio sam u subotu u gradu,bilo super i tak...
jucer od tolica dobio kartu za zadar-svjetlost pa isao sa sanjom,anom,ivanom i majom...iako smo ja i sanja uglavnom pricali...a bas mi zao onog coveka sto je sjedio ispred nas,cega se on sve naslusao...al na poluvremenu smo otisli na drugu tribinu tak da mu je pao kamen sa srca...istracali smo sve i svakog,neke posebno!sanja ce znat koga... :)i da,svjetlost je izgubila 8 razlike za one koji ne znaju!a steta,mogli su i bolje,da ima neko ko ce ubacit koju tricu...
pola dvorane bili samo klasicari,kao da mi ih nije dosta u skoli a sad ih jos moram gledat na utakmici...
uf,sutra imam zadacnicu iz gckog,al ona ce to nama ionako donijet zadnji sat u godini...a sta ces kad netko radi na vise fronti...
i tak..
kao sto se vidili ja i adrijana smo se opet zakacili...zbog gluposti...al sad je to sve iza nas...
najgore je sto sada ispada da je ona negativka ili sta sve ne!ste svi na njenom blogu stali na moju stranu...nije da mi nije drago al...nije ona negativka...ona je jos mlada i zaljubljena djevojcica u pubertetu...svade s roditeljima i sa svima koji disu okolo...kad sam ja bio u pubertetu...uf,ni nesjecam se vise...
pa sta da vam jos pisem...neznam...
ajd idem ja onda,pozdrav svima do iduceg puta...mahwavenut



| KoMeNtArI (28) | PrInT | aJ cA |

srijeda, 21.03.2007.

opet ja...zadnjih dana nesto cesto gledam ove slike iz rima,covjece,samo kad se sjetim najezim se!kako je tamo bilo super,a sad ce nam i prvacici tamo ic,iako ne u isti dom gdje i mi!jadni,ostat ce uskraceni za onu bakicu od koje nisi mogao mrdnut...kad se sjetim koliko smo dugo iscekivali kad ce taj put i onda odjednom si pred Velikom crkvom rano ujutro dosao,roditelji sretni cekaju a mi bi se vratili...a jos neka 2 tjedna pa ce fazani u Rim,a mi cemo na zadnji dan skole na zasluzeni odmor u Slovacku,Mađarsku,Češku...al necemo onda moci ici na klasije taj dan,al nema veze,nama ce bit bolje...trazio sam slike tih nasih nasih gradica u koje cemo ic,kako je fora...imat cemo mi sta vidit,mozd kad cujemo naziv Slovacka ili slicno mislimo da je to nekakva zemljica u kojoj nemamo sta vidjet,bolje da idemo u BIH,al kak to izgleda na slikama,jedva cekam...al gdje god ides sa ovom nasom klapom mora ti bit dobro,prevelika koncentracija bisera da bi bilo dosadno...
za one koji su ljencine i nije im se dalo otic na google i potrazit koju sliku...nek vide sta nas drugase ceka na kraju skole...
eto to je to od mene...pozdrav do iduceg puta...
Prag
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Budimpešta
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Bratislava
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| KoMeNtArI (29) | PrInT | aJ cA |

utorak, 20.03.2007.

uskrsnuce....

evo mene...nadam se da cu od danas pisat nesto cesce...ma pisao sam ja post u subotu i to je bio stvarno konjski post,i slucajno sve obrisem!za poludit,pokusao sam ga ponovo napisat al nije gtio uc na stranicu,i jucer me blog isto zezao...vidim da mi se tek danas napokon pojavio ovaj brojac...de sve mi je nekakva zbrka...al najbitnije da sam se ja vratio...ima dosta toga novoga...kao prvo i najbitnije meni i Adrijani u subotu bilo vec pola godine,to je stvarno prebrzo proletjelo,da ne povjerujes...a njoj jucer bio rođendan a i imendan,dva slavlja od jednom...jucer bio i dan skole,a ja morao citat autobiografiju od tadijanovica...strava...al glavno da je to iza mene...
ovaj post pisem na brzinu,tek toliko da mi nemate sta prigovarat,sad ce doc moji s posla pa moram ic...pozz svima



| KoMeNtArI (4) | PrInT | aJ cA |

ponedjeljak, 12.03.2007.

evo mene!danas sam vec napisao novi post al kad sam stisnuo da objavi sve mi je propalo...al dobro,ionako nije pisalo nist posebno...
pisem nest jer mi stalno prigovarate da sam se uljenio,iako neki od vas nisu nista bolji,al dobro,nek vam bude...
bio ja u subotu u gradu sa svojom ljubavi(rekla mi je da ju na blogu nezovem ada pa eto....)i tak,bilo nama lijepo,dugo nismo bili zajedno subotom vani...vidio sam neke svoje prijatelje koje sam od zavrsetka skole vidio mozd 2-3 puta....sto se tice skole,to je ok!uf danas malo kod jonjica je bilo malih neugodnosti!kad bas meni da neku specijalnu recenicu sa zanimljivim rijecima...
stvarno nemam inspiracije,javim vam se za koji dan sa nesto zanimljivijim postom...
pozdrav svima do iduceg puta,ispricavam se zbog lijenosti!
pozz



| KoMeNtArI (24) | PrInT | aJ cA |

ponedjeljak, 05.03.2007.

radi reda...

evo ja uhvatio malo vremena pa da nesto napisem...u zadnje vrijeme sam se stvarno uljenio,al sta ces...cujem da je u subotu u pivnici bilo vode...ja neznam sta je to bilo pa je toliko njih islo van po takvom vremenu!bolje da su gledali kako hajduk pobjeduje nego kisnuli vani...al eto,svatko radi ono sto hoce!kod mene nema bas nesta novo,setra mi opet dolazi kuci u petak,a bila je prije 10 dana...a kad voli vidjet svog bracu...u dvoristu mi nered,puno radnika...ajd da i to jednom zavrse pa svi sretni i zadovoljni!u subotu isao u shoping,vidio nase klasicare koji su "razgledavali"sta ima u trgovini...ima prodavacica u adidasu...nisu ono ni ludi...(sam da mi se ada ne naljuti :)....)kaze culjak dođu je jednom tjedno obić,a kad nemas sta radit treba si nac zanimaciju...sto se tice skole tu nema nist,svaki dan zafrkancija...nismo zadnji sat imali engleski zato sto je bilo natjecanje iz engleskog,a nama je to tako tesko palo...a danas je dan sto se tice vremena za cistu 5!uzivancija...jedva sam cekao da dode tako vrijeme da mozes izac u obicnoj majici,da nemoras vucat jaknu i pazit na nju i sta sve ne...al jos malo pa ce i jutra bit toplija pa ce tek to bit uzivancija!
neki mi je lik imao,kak bi rekao,ljubomorne ispade...slao mi e-mail poruke...a sta ces,vidim da je neki jado,nesta mu fali u tom njegovom jadnom zivotu pa onda...al mu moram cestitat jer mu u nadimku pise budala!i sam vidi da je pa automatski tako pise...nemozes od tog pobjec...budala bio i ostao!zao mi je takvih osoba,njihovo mi misljenje a ma bas nista ne znaci,nije zadovoljan sa svojim zivotom pa ce meni nest se pravit pametan...nije da sam umisljen al mislim da sam dobra osoba,nisam ni na koga ljubomoran,nisam umisljen,sa svima sam dobar,s nekima vise s nekima manje...ak to nekom smeta nek se**...da nekazem sta...
ispricavam se sto nemate bas nesto mojih komentara,al kako sam rekao uljenio sam se...
pozdrav svima,necu nabrajat da se nebi nasao uvrijeđenim netko tko nije spomenut...
al naravno zna se kome ide poseban pozdrav...mojom maloj adi...ovaj nam vikend bas nije ostao u nesto lijepom sjecanju al ok...bit ce bolje...
do iduceg puta,pozz



| KoMeNtArI (22) | PrInT | aJ cA |

subota, 03.03.2007.

...

nakon tjedan dana evo mene s novim postom...sto se tice bloga tu sam se skroz uljenio kao sto vidite...sorry sto u zadnje vrijeme bas ne ostavljem komentare al rijetko stignem...malo uhvatio vremena pa da napisem nesto tek toliko da ima nesto novo...sto se tice skole to je u ok.jucer bio petak a mi nismo isli u skolu,kak strava...dosadivao se cijeli dan,prevrtao se po kaucu...u dvoristu mi ludnica,jucer radnici dovozili materijal za kucu,pa sad dvoriste krcato raznoraznim stvarima...al dobro,proci ce i to...stvarno neznam sta da pisem,ode nesto doruckovat i ode u shoping,dugo nisam bio pa moram...
budite mi svi pozdravljeni...
i da,ispricavam se svojoj maloj adi zbog onog sinoc,znat ce ona zbog cega...pusa...



| KoMeNtArI (7) | PrInT | aJ cA |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.