siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













srijeda, 31.01.2007.

***

Evo mene...dugo nisam nista napisao pa moram sad.eto jucer mi izgubili od francuza u rukometu i nista od finala ili nest slicnog,sad se tjesimo s nekim mjestom od 5-8.sustav nije fer al sta ces...i gledam zadnjih par dana ovog jadnicka Klasnica,muci se u bolnici,ko zna oce moc normalno zivit a kamoli nastavit igrat nogomet.i to ti je zivot-jedan dan uzivas u svemu,imas novce,obitelj,zvijezda si,zdrav,a jedan dan ti se sve to okrene,mozd ostatak zivota provedes na dijalizi,u bolnici na pretragama...uzas...al eto drzim mu fige ako nista drugo bar da nastavi zivit normalnim zivotom ak vec nemoze se bavit nogometom,sam nek je zdravlja!al sad dosta o takvim stvarima,idemo ma nesto veselije poput moje matematike danas-dobio sam 5,a na polugodistu imao 3 a u prvom razredu jedva 2!al dobro,to je samo jedna ocjena a bit ce ih iz matematike jos dosta,al dobro za pocetak...sto se tice drustva,to je ok,zezamo se svaki dan,imali tjelesni pa smo se mi muski izmorili vani,dobro,neke je vise cigara ubila nego nogomet al...danas nam je grcki zabiljezila mali test 7.2 veliki test 14.2 jos nek ubaci i neki srednje veliki...danas mi dolazi sestra iz zagreba pa mi nece bit toliko dosadno kod kuce,a brat ce doc tek negdje sredinom 2 mjeseca.sto se tice subote i grada to cu najvjerojatnije ic,mislim da ce josip pitat pa eto mu odma odgovor...neznam sta da vise pisem...
pozdrav josipu,ani,maji,mojoj kcerkici i svima koji citaju,i obavezno pozdrav maloj adrijanici,velika pusa...



| KoMeNtArI (41) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.