< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ovo je moj bjeg od stvarnosti..neka moja razmišljanja. Moje verse na papiru :) Suočavanje s očitim, i spoznaja nećega novog. Moje pametovanje i moji strahovi. Sve ono što ne dijelim, i ono što dijelim s bližnjima...Čitav moj svijet :)

Free Web Site Counter




Pjesme:
************************

Ti nisi ti više
i što mi je najbolnije
Nikom na svijetu kao meni nije
liju mi teške novembarske kiše
A ti ne pitaš kako mi je
jer ti nisi ti vise
Kažu da me varaš
kažu da me ostavljaš
Kažu mi da si zavoljela drugog
i da ti ništa moje drago nije
A ti ne pitaš kako mi je
Godine prolaze
laste mi ne dolaze
ne mirišu mi zumbuli
A i ti me iznevjeri
a i ti me iznevjeri
Ti nisi ti više
i što mi je najbolnije
Kažu mi da si zavoljela drugog
i da ti ništa moje drago nije
a ti ne pitaš kako mi je ...

************************

Ti i Ja smo mogli sve,
ljubav takva desi se
u životu jednom tek
ili nikada.
Pamtim sve, Malog princa
čitaš mi, vani snjeg
ispod jelke pokloni,a
na radiju je pjesma
da sve ima kraj.
Ti i Ja smo mogli sve,
dole kod gimnazije,
sitan pjesak Azije
sav prebrojati.
Ti i Ja smo mogli sve,
pješke doć do Afrike,
ljubit se kod trafike,
zvjezde brojati.
Fotografije, znaš,
izbljedile su sve,
čitav vjek ne znam
s kime si ni gdje
Al` za sjećanje ova
pjesma tvoja je.
Ti i Ja smo mogli sve,
sakrit suncu oblake,
i kad kiša prestane
ispod duge proć.
Ti i ja smo mogli sve,
zbog nas su se palile
nebeske slikovnice,
da neprođe noć.
Ti i Ja smo mogli sve,
plakat nasred ulice,
stoput reci VOLIM TE,
i oprostiti.
Ti i Ja smo mogli sve,
kao ptice selice,
otići i vratit se,
al` smo se izgubili...

************************

<><>

Svakodnevnica, moja i tvoja

Živimo u okrutnom svijetu
Želimo se nositi s njim
ali iz dana u dan pokleknemo
I opet, i opet...
I opet se dižemo
Uspravljamo leđa
Stišćemo šake i zube
Lice nam se grči
Ali usne razvlačimo
Razvlačimo u smiješak
Kako nitko ne bi vidio
Da nitko ne zna
Da smo slabi
I iako znamo,
i ti i ja
Da je tako i drugima
Šutimo i trpimo
Veselimo se kao da ništa nije bilo
Pokušavamo dogurati do kraja
Želimo u san utonuti s mirom,
Ali teškom spoznajom
Da je i sutra tako
I onda se vrtimo
Kao na ringišpilu
Ali ne posustajemo...
Opet otvaramo oči i koračamo
Koračamo u dan
S nadom u bolje vrijeme
U vrijeme koje će priznati slabe
Ono koje će dopustiti plač
I koje će ti držati ruku
I onda kad to nećeš htjeti...
Da, doći će taj dan...Ja još vjerujem
Vjerujem da slabost nije slabost
Već da je i to hrabrost
Pitajte svoga bližnjega, i vidjet ćete
Ako prizna slabost, to je to.
Morat ćete mu pružiti ruku
Čestitati i reći
Najhrabriji si čovjek kojega znam :)



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.