nedjelja, 03.06.2007.

Pjevajte nešto ljubavno.

Okej, ovo je najbrže apdejtanje posta od kad je mog bloga. Ali Ivana je nezadovoljna.
Bitno je napomenuti da:

*je bilo super super super genijalno.
*nisam pala u nesvjest.
*smo skakali cijelo vrijeme
*smo vrištali, ali nitko nije izgubio glas.
*da se nitko nije rasplakao iako su neki bili blizu.
*nitko od nas nije pao.
*se nismo napili. premda ne znam koliko je to pozitivno.
*da LoLa nije znala Mlohavu Ćunu (shame on you). :P
*da je ivana uzela gumicu za kosu.
*da su određene osobe imale 3 majice.

I da je meni apsolutno nemoguće dočarati atmosferu jer ne znam opisivati euforiju, prigušena svjetla, ruke u zraku i onaj blesavi osjećaj da je u tom trenutku savršeno i da neće završiti.

-------- -------- ---------


Naš izlazak u grad svodi se na...

Bila sam na koncertu. Hladno pivo. Na najgluplji sam mogući način zaboravila fotić.
Tako da, ukoliko ste od mene očekivali neki foto izvještaj kojeg sam namjeravala objaviti tu, ostat ćete zakinuti zbog činjenice da je fotić prespavao koncert na polici u mojoj sobi.

Rijeka ljudi prolazi
Usamljeni starci, voajeri
I svi oni znaju gdje će me naći


Došle smo na koncert prigodno raščupane.
Onda smo shvatile da smo zaboravile gumice za kosu što nas i nije previše zabrinjavalo.
No kada je u dvoranu ušlo još tri tisuće ljudi, postalo je lagano vruće.
Onda smo se zabrinule.

Nije bilo vremena za očajavanje. I ovako su svi bili mokri nakon petnaest minuta skakanja.
Možda nisu u lošoj formi.
Krivac je temperatura od 35 stupnjeva.

Slučajno se dogodilo da smo skoro sve imale majice na prugice.
Crno-bijele.
Kada nosite takve majice na koncert, obavezno će vam se dogoditi nešto ovakvo:

a) 'Cure, iz kojeg ste zatvora?'

Toliko o mom nevinom pogledu. Od sada imam novi imidž. Bjegunka. Oko mi je zlo.

b) *dva pripita lika*

SVE BI SEKE LJUBILE MORNAREE!

Naveli su me na razmišljanje.
U osamdesetima, ljudi su očito bili pristojni. Nisu upotrebljavali izraz sponzoruša, nego seka. Umilno.

Naša buba_u_uhu pokazala se najvećom zavodnicom večeri.
Doživjela katastrofalan ulet.

Uletač: Voliš ti ribe?
Buba: ne.
Uletač: A ribare?


I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju



I tako. Nakon koncerta svi su izgledali pregaženo, ali nekako lijepo.

Sad smo ponovno trijezni, ponovno stranci.

Zaspala sam u autu.
Onda sam se razbudila i istuširala, shvatila da mi je laptop upaljen. I kako troje ljudi čeka na msn-u da im prepričam dojmove.
A ja sam loša u tome.
Možda je zato potrajalo do tri.
Legla sam u krevet, stavila slušalice, ali nisam stigla upaliti iPod.
Opet zaspala.

Image Hosted by ImageShack.us

nevoliš me.
folim.
ne.
da.
ne.
da!
ša stvarno?
da.
a koliko?
puuuuuuuno.
koliko puno?
mnogo.
koliko puno je mnogo?
jako puno.
dobro... jer ja tebe nevolim.

Sluša se:


Crtam nešto lijepo na zamagljena stakla.


*i da, gledala sam pirate. recimo da onaj brod sa tisuću Johnnyja i nije baš moja verzija pakla. naughty

kategorija: sport.

* 14:09 * Komentari (46) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0