ponedjeljak, 16.01.2006.

godine

I dalje imam 34 godine (još malo pa 35). Ne osjećam se ja staro, nego sam stara po reakcijama drugih. Neki dan u tramvaju ugledam prekrasnog dečka, onak grunge stil, opušteno odjeven (sve je to promišljeni stil, ali nije pretjerao), krasno građen, i skužim da on mene uopće ne gleda kao curu, ja sam za njega teta unatoč svom mladenačkom odijevanju, neurednoj frizuri, vidi se da sam teta. Znam da su me prije 10 godina drugačije gledali.
Dobra stvar kad se uđe u neke godine je to da se više ne moram dokazivati, tj. nisam očajna ako pred nekim provalim neku glupost, nisam u bedu ako ne znam tko je režirao neki film... a najslađe mi je što ne moram puno izlaziti i napeto čekati kaj će se vani dogoditi.
Nedavno sam doznala da frajer koji mi je super (viđali smo se par puta godišnje, i tip je jako pametan i zabavan i vrlo duhovit i britak) ima dečka. I to mi ne bi trebao neki šok, jer se njegova seksualna orjentacija mogla i predvidjeti. Jako mi je žao što nisam upoznala njegovog dečka, ali ako veza potraje sigurno budem, samo se nadam da neću previše buljiti.

- 08:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>