petak, 13.01.2006.

baš sam dobila inspiraciju

Nabasala sam na blog 'četrdeset i nešto' (na žalost sam zaboravila točan naziv), frajer ima kćer tinejđericu i tak.... ja imam 34 godine i fakat je čudno što se dešava kada žena navrši 30, naročito ako je od mladosti privlačna.
Meni se još od tinejđerskih dana dešavalo da uvijek, ali uvijek kada negdje izađem mi se netko upucava (a nikada se nisam zavodnički oblačila, niti ponašala, niti sam jako zgodna, niti jako visoka...) i sada je to skoro potpuno prestalo, zato što više nisam mlada. Još se tu i tamo nađe poneki entuzijast koji mi uljepša dan. Zamislite sada da vam je potpuno prirodno da se za vama okreću na cesti, dečki su ljubazni, puštaju vas preko reda u menzi, pomažu u učenju.... i onda to s vremenom prestane.
Ja nisam primjetila neki određeni trenutak kada je to prestalo, polako je jenjavalo, sada se osjećam kao kad sam bila mlada samo u društvu ili jako dobrih prijatelja, ili starije gospode, pod uvjetom da sam dobre volje, uređena kako mi se sviđa (znači samodizanje samopouzdanja) i da ne postoji u društvu netko blistaviji od mene.
- 15:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>