noćas

28.12.2015.


Image and video hosting by TinyPic
autorica slike: Mirjana Pejak Peki

Mraz otima san
posljednjem listu breze

Grlim
planinu prekrivenu maglom
usnulom prostranstvu ljepote

Sretna sam...
...ti kao ja
ja kao mi...
... sretna sam...

Svaki novi dan
poliježem u kolijevku mira i tišine...

Na koljenima
pored postelje
dotičem ti obraze
kao zrele jabuke...

Toplina sjene na jastuku
"krade" mi te
ljubi umjesto mene
jer sve se svodi na riječ
„noćas“

Sok zrelih malina
niz grudi mi se slijeva
grudi zrele žene...
dok usnama dodirujem mjesto
na kojem je posljednja zvijezda
ostavila trag
za punog mjeseca
...sve ostaje i postaje jedna riječ
„noćas“


(Prow.Quantum.Xm) (xir) Pejak Mirjana Peki

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.