SAKRIJ ME

02.12.2015.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Tamni su oblaci danas...
šutim nijema kao oblak.

Molim te,
piši mi,
piši mi o suncu
u našem cvjetnjaku.

Nacrtaj cvijet
mjesto
na kojem me čekaš
tužan.

Dok crtaš
zamisli moj lik.

Na dlanu mi pokloni bijelu laticu.

Zamisli...
da sam tu, pored tebe,
ali moje ime
molim te,
moje ime ne spominji,
jer polomljenih koljena
nisam kao drugi
samo hodam i gledam
zatvorenih očiju.

Dotakni mi obraz
prstom desne ruke
u staklenu kutiju me sakrij
da ne vide drugi moje suze.

Kada te pitaju
gdje su nestali moji tragovi
pogledaj staklenu kutiju,
odgovori:
– Ne znam gdje je...

Vjeruj, lakše će mi biti...

autorica: Mirjana Pejak Peki


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.