PRAVI PUT

27.10.2015.


Image and video hosting by TinyPic
Autor fotografije: Kruno Šafranić

ne ide u životu onako kako bi trebalo
u mnoštvu ljudi prati me sjena
i govori mi:
„ništa ti drugo nije važno nego da zadržiš
malo sitnih treptaja“


dok koračam i odgurujem tamu noći ispred sebe
naiđem često na blagi dodir
sve pomislim kako sjena što me prati
otima stazu mojih lutanja
ili me usmjerava da dođem
pred vrata Gospodnja
kleknem i izmolim dva Očenaša, Zdravo Mariju
slava Ocu na visini, a na zemlji Mir ljudima
dobre volje

i krene mi u životu onako kako bi trebalo
u mnoštvu ljudi hodam sa sjenom
i više mi ništa ne govori
sklopim ruke u molitvi
krenem stazom suprotnom od lutanja
a kada dođe tren
stat ću pred vrata Gospodnja...


Naslov pjesme: PRAVI PUT
Autor pjesme: Pejak Mirjana
Autor fotografije: Kruno Šafranić


OBJAVLJENO:

https://www.facebook.com/pages/Pisci-i-Knji%C5%BEevnost/741769035915471

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.