ISPOD ŽIVOTA

15.05.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Rekla sam jednom upotrijebivši kodeks izričaja
Gutenberg je imao ideju, dok je bilo sunca,
a ni car tada ne bi nosio cipele bez pete,
da je znao suštinu života podno planete
u zbivanju bez cilja.

Praznih odora s ušivenim džepovima na leđima
u vrijeme kad ni sama nisam znala
što je što i gdje nestaju trenuci divljine,
drugi su dijelili istinu,
dok je bratska u grobu izgubljeno vapila
za posljednjom uvenulom ružom u reveru.

O, da mi je samo jednom dotaknuti tlo pod nogama
prije, nego zagazim u blato daljina
i da mogu kroz šaš pod desnicom ponijeti
ovo malo sječivo od jezika,
dotaknuti bambus, dok upire u mene kao da sam kriva...

A nisam, nisam tako mi neba
i već mi je dosta opravdanje kao špil karata dijeliti,
bezveznom igrom nazivati zemlju pod noktima,
lijene dane podmazane medom
što utrne desni kad jezikom palucaš.

Okrenut ću se kao stonoga u kasnu večer
prije, nego sunce na počinak krene,
a urankom me po ramenima bičem oplete.

Opet sam sebi prodala bezvrijednu rolu
i ne krivim nikoga, jer život je „nekretnina na cijeni“.

Autorica: Pejak Mirjana Peki (Prow.Quantum.Xm)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.