Én
EGY személy ki birtokol némely nagy barátok! EGY nagy barát és így -ra. Irigység én!

Hellrider-Pokol lovas
Születésű -ból nap Összetört a földre Kín gyalázott Bevérez utál
-ból születés
Elhamvasztó a partot ér
-ban keres és elpusztít Apokalipszis megöl felfejlődik A állat
-ból egy Isten Fejedelmi
-ból -a fajta Előkészített
-hoz kirohanás És csupasz szemtől szemben.....
joj,neda mi se više.....
Ajde,Judasi zvuče dobro na bilo kojem jeziku! Heheheheheeee....

Cseho Mirgalen

04.03.2005., petak

Konačno petak

....i ja sam doma....zbog opravdanih razloga doduše, ali pokušavam u ovaj blog unositi što više pozitivnih i sretnih stvari pa nebi sada o tom razlogu.
No, ipak, moram reći da se u zadnje vrijeme osjećam ko da mi neko krade vrijeme. Neznam baš kak to objasniti, al možda je nekima poznat osjećaj da kad puno toga radiš i moraš napraviti onda si sve organiziraš i stigneš napraviti, a kad baš nemaš posla, onda ne napraviš ni niš za sebe. Problem je u tome kaj trebam nekaj novog svaki mjesec barem....bilo kaj...novi razmještaj namještaja u sobi, novi cd, nove zavjese, bilo kaj novog kaj će me malo zabavljat. Ako ne, onda sam sva bezveze. I dobim svakakve komplekse. Nikome koristi od toga....eventualno mom psihijatru (da ga imam).
Dosta mi je čekanja stalno, kakav je to život ak stalno nekaj moraš čekat!??
A opet, moram se strpiti do Uskrsa, da počnu pripreme za natjecanja i onda sam opet na konju (doslovno i u prenesenom značenju).
Do tad.....čekanje.....a nestrpljivost je najveća mana Ovna. Koja koma.


Vidim da nitko nov nije došao komentirati....čisto se nadam da je škola tomu razlog.
Zato ću se obratiti onima koji su našli vremena:

Dragi Peles, o tuširanju smo već danas raspravili na zemljopisu, a ono pitanje....kao teoretsko...jel bi mi smetalo....bla,bla....jel je to bilo samo teoretski ili i u praksi (doslovno)?



Najljepši pozdravi ostatku ELM-a....i Ravnosu
+pusa Bokici, s kojim sam se upravo čula :o)

- 20:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Da,opis....zanimljivih stvari koje radim da bi svoj dosadni život malko začinila.
Insulting Men (hehehehe)
If you stand close enough to him, you can hear the ocean.

There is no vaccine against stupidity.

I heard you got a brain transplant and the brain rejected you!

I'd like to leave you with one thought, but I'm not sure you have anywhere to put it!

I'd love to go out with you, but my favorite commercial is on TV.

I'd like to see things from your point of view but I can't seem to get my head that far up my ass.

He's not stupid; he's possessed by a retarded ghost.

He is the kind of a man that you could use as a blueprint to build an idiot.

If you were my dog, I'd shave your butt and teach you to walk backwards.

You've got an IQ of 2. Pitty it takes 3 to grunt.


(boli me....meni je ovo za crknit od smajla)