fear and loathing in amsterdam

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
svasta...ma nista...ma ne znam!

citam uz kafu 
slobs
sarajevski
jednorog
ptica trkacica
bridge
neno u sredini
umbrella
jordan
malamujer
usagi
hajducica
zuta minuta
the last broadcast
black lady



 Linkovi
Blog
Forum
Monitor
Moore
Demon
Dealing with the Dutch
Klik

 ko i sta


Tjedni horoskop - 18.4. - 24.4.

Ostavite nešto vremena za svoje prijatelje početkom tjedna inače će zaboraviti kako izgledate jer većinu vremena provodite u tihom društvu vlastite bolje polovice. Stoga će ponedjeljak i utorak biti dan druženja s ostatkom svijeta, a sredina tjedna donosi nova poslovna uzbuđenja koja će vas dovesti do ruba živaca. bez brige, ljubav će nadoknaditi sve pa ćete opuštanje pronaći u naručju voljene osobe. Obavite sve te iritantne zadatke koji su pred vama i vikend posvetite opuštanju i putenim užitcima. Voljena će vas osoba obasipati poljupcima i nježnošću što će sigurno dobro utjecati na liječenje svakodnevnog stresa




mail? imam, nemoj samo slati gluposti, pliiiiz
minni.amsterdam@gmail.com





TIKA TAKA




Zadnji odgledani filmovi:
Lucía y el sexo
El Otro lado de la cama
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Collateral
Man on Fire

Knjige koje trenutno citam:
Hotel Prison - Jan de Cock (ludi belgijanac)
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams (obnavljanje gradiva)
Angels & Demons - Dan Brown

Cd-ovi koje trenutno slusam:
The greatest hits - Paul Weller
Parachutes - Coldplay
Dookie - Green Day
Homemade Blood - Chuck Prophet

 08.04.2005., petak

Vutra

Imas mozda upaljac, ne mogu naci svoj?!
Nemam! Sta ce ti upaljac, ti ne pusis!
Pusim, ponovo sam pocela
Puuusiiiissss?!?!?!
Ja! Ima i par mjeseci kako sam pocela, u sta ti gledas?! Jel ima neko upaljac? (pocinjem vec panicno da pipkam po svim dzepovima na sebi i torbici)
Tck tck tck, kako si mogla ponovo poceti?!
Hej, skini mi se s kicme, nema ni 10 ujutro? I sta hoces koji klinac i ti ga pusis! Sta se sad pravis pametna?!
Ne pusim! Prestala sam, ako nisi vec sama mogla vidjeti i skontati!
??????????? (jebes mi sve ako nije juce stajala skupa sa mnom na balkonu i uvlacila dimove ko da su joj zadnji!!!) Ma ne seri majke ti, kad si prestala? (nastavljam se prepipavati uz vec panicne krike "IMA LI KO JEBENI UPALJAC U OVOJ FIRMI?!?!?!", sto da zapalim sto mi je i bila namjera, sto da pobjegnem od vjestice)
Danas, puna 2 dana! (uz glupo/ponosno/gadljivi pogled)
Poslala sam je u, cini mi se, 1000000 pm, uz ostale socne balkanske psovke!!!

- 09:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #