MiniMaxine

četvrtak, 30.10.2008.

...U BOOGALOO, JER TAMO NEMA ZIME. SAMO WINTER, JOHNNY WINTER ;-)))



Tko
što
gdje
kako je bilo....eto, sve je već napisano.

Što bih ja mogla dodati?

Ha, s obzirom da je blogerski nerv očito nervozniji od novinarskog, a četiri ruke bolje snimaju nego dvije, evo jednog tipično redtapetovskog izvješća o modnoonesviještenom stanju nacije belj.

Djelo je to male, ali srčane blogerske delegacije koja se uz znoj i muku kroz sam pakao probila da bi blogojavnost činjenice na uvid dobila, ter nemojte ča/kaj/što zamerit glede tehničke podobnosti snimljenih podrobnosti smokin.

Elem, daklem - nosi li se bijela boja?...tko je koga, je l' svoj svoga?...čija je štikla kamo upikla?...što je to opet letjelo u zrak - ruke, fotoaparati, mobiteli, pozivi na bis?...
i još mnoge općedruštvenovažne teme, dileme & misli 21. stoljeća možete exyzžkluživno und exyzžploživno pogledati samo vi, ekipica moja draga zubo!



Onima nježnijih ušiju, žuljevitijih nogu i tananijih živaca za sezonu jesen/zima 2008/09. predlažem kroj hAHa i plan B:
ostati u dekici, uz vruće kestene i malu kućnu muziku,



vaša DJ/VJ iventuša MM smijehsmijehsmijeh!

P.S. Bila sam jaaako dobra, pa me vodilo na još neke ivente rolleyes.
U ZOO i tako yes
ali o tom potom;
nisam uslikala homo sapiensa
(kavez je bio prazan)
pa dok i taj ne dolija
pa-pa...

wave
- 16:39 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.