MiniMaxine

četvrtak, 19.06.2008.

KUC, KUC..............UPOMOOOOOOĆ!!!

Photobucket

Ekipica, kao što vidite, mojih komentara i dalje nema headbang.

Zapravo.....ima, ali morate kliknuti na opciju "Komentari - On/Off" headbangheadbangheadbang.

Tako mi i treba, kad se u životu vazda bunim protiv gazda rolleyes.
Gubec, zapri gubec.
Aha, mo'š mislit.
Takva sam po cijelom tijelu. Popustljiva naughty.

Dakle - u boj, u boj za blog svoj!!!

Zna li netko kako i gdje se uključuju ti vražji komentari?!

U editoru ne nađoh tu mogućnost, kao ni oni iskusniji od mene (pusa pomagaču, preporučam se i dalje, hihi).
Imate li kakvu ideju?
Osim pisanja molbe uredništvu bloghaera, ofkors blablamadburninmadpuknucu.

Pliiiz, help, esoes, upomoooooć...pomagajte, ako & kako znate!

Otključajmo zajedno to srce svakog bloga - komentare cerek.

A do tada - on/off, on/off, on/off.......ufffffffff.....zvuči kao, zvuči kao...
Kao da netko nekoga tu, j...elte belj.

UPDATE:

Yesss, yessssss, yesssssssss.....dobili smo komentare!!!
Još da dobijemo i Tursku večeras.......hrvatska
Kiss/pozz, ekipica, jurim, žurim.
Navijačke pripreme su jaaako opsežne, bar u mojoj kući smokinnjamiparty.


Bleeding Love - Leona Lewis
wave
- 22:31 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.