MiniMaxine

nedjelja, 24.02.2008.

...PLUS UPDATE, ZA PACIJENTE KOJI OD SRCA PATE ;-)))

Photobucket

Moje patnje jutros su neizmjerne, morala sam ih podijeliti s vama.
Ono ljubičasto s kravom (100-gramsko) ušlo je u kadar isključivo usporedbe radi belj.

A što me još čeka na ovom nepustom neotoku, blože moj...
...dakle, ekipica, jurim dalje.

Živa sam i zdrava, ima ića i pića u izobilju, a i domoroci su vrlo miroljubivi smijeh.
Sunce prži, idem na teren ispitati dnevne temperature.

P.S. za Zore & dijasporu: ovo gornje znači - gren po špežu. I na kafe. Ki je za?
Šifra: trešnjevački plac.

Ovo važi do daljnjega:

Photobucket



wave
- 00:01 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.