MiniMaxine

utorak, 19.02.2008.

Budi moja voda...

Photobucket

...a vode nema.
Ni kapi, cijeli dan.
Nekome je negdje nešto puklo i adio kupanje, kuhanje, veš-mašino draga...svi današnji planovi odoše dovraga.

I što u tom slučaju radi svaka poštena žena & domaćica?
Snalazi se.
Kako zna i umije.

Uprti brentu na leđa i krene po vodu, pa kud je lake noge odnesu.
A moje su perolake kategorije, to već znate nono; dakle - ajmo, curice, ajmo dječaci!!!

Na primjer u Istru, u Kotle thumbup!

Turistička zajednica Grada Buzeta objasnit će vam zašto i kako, a ja vas vodim na lice mjesta.

U ljetni đir...


...zimski đir...


...i tek tako smijeh


Ekipica draga, nemojte mi samo reći da sam vas prevela žedne preko vode jer nisam spomenula jestvine! O tom potom...ili vam još nije puna pipa Photobucketa belj?!
Oštariju sam pokazala; sjednite, jedite, pijte, ne zaboravite palačinke za grand finale i ne kukajte/plačite/gnjavite s pitanjem gdje je tu muzika.
Ma znate da vaša DJ/VJ MM misli na sve naughty!


Idem, javljaju mi da je u međuvremenu došla voda.
Pih.
A ča nam je falilo bez nje smijeh?!

wave
- 17:04 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.