MiniMaxine

subota, 21.04.2007.

Moj lični opis, oliti osobna iskaznica, oliti identity card



Ime i prijezime:
MiniMaxine

Za ovu ekipu na blogu:
-matora početnica neznalica,
-veze nema ni o čemu,
-nepismena kompjuterski;
-iš! odi ća! bang.

U RL općenito: srednja žalost u Hrvata.

Spol: žemsko. Velika žalost u Hrvata, a i šire headbangheadbangheadbang!

Š'a ima o' škole:
-A i Be kategoriju
-čudo jedno sssssvšsvss. Od Šuvara do naših dana iskustva su mi velika, tralala...
-ala bolonjez -neopisivo, momentalno. Bolonjezi nikako da se dogovore oko mog slučaja. Obećajem post na temu: "Ovo mi je škola". Inkredibile & anbilivibl iskustvo.

Bračno stanje: ima!

Horoskopski znak: kopitar bez rogova. Pol čovik, pol blago munjeno.

Za šutnju i misaone pauze: GO TO post 2 na mom blogu. kiss, pozz...smijeh

Ostali podatci: dostupni uredništvu Karater Cluba cerek.
Tamo mi se odmah, da prostite, rit vidjela. Cure, kiss, pozz, PSSSST!!!

Za sva ostala pitanja: ssssupach, pozzzz, KISSSS MY....blog, jelte, i ostavi komentar...

ha ha ha

:-)))))

LLLOLLL i pol

smijehsmijehsmijeh

itd.

I sve veselo.

Dok mi nešto ne pokvari raspoloženje.
Dok mi ne uleti BAKTERIJA eek.

Što se, s obzirom na sve ovo gore navedeno, uz još mnoge nepredvidljive i predvidljive faktore, zalomi tu i tamo burninmad mad puknucu.

Onda traje neko vrijeme rolleyes.

Pa prođe wink.

wave



- 16:37 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.