[tu pa tam]

nema naslova.

no me gusta la kiša. no me gusta la etika. no me gusta los sranjos ke me događandos.
iako sam cijeli tjedan bila žestoko nabrijana da iem van u petak, napokon je i taj dan osvanuo i sa svom kišom i svim nekim tim upakiranim raspoloženjem opala mi ta volja za svim pa sam samo napravila đir do konta, popila piwicu dobila jebeni grč u nozi. i ko slon zapamtila ko su ti ljudi koji su se meni smijali dok mi se papak na nozi ukočio od boli:)) i molim te. da sam pojela bananu bi navodno skakala ko balerina? :P ne vjerujem ja vama ni penisa. :))
došla mrtva umorna sada doma napokon bez stresa da moram negdje otići u roku 20minuta nakon ulaska u kuću...i koji party jebote...em mi nema grijanja u kući / ošla sva nafta papa / pa sam u đemperima i sva sam si flaffi ala grizli nort pol ber. em sad u sobi imam neku sociališen pećicu koja radi po principu "nježnog dodira". em mi pas izgleda socijališen sa bjelom nekom steznutom trakom na zglobu, jer sam si zabrijala da će tako manje šepat..a sad valjda sam sebi djeluje gej pa uopće ne hoda na tu nogu ehehe.... :))
em imam opečena usta zahvaljujući a mi querida žena iz španskoga koja ne zna upozorit da je kawa friško maknuta sa onog kurca i da će moje pohlepno grabljenje šalice i pripreme na veeliki gut imat posljedice..:)
ali opet si mislim. nema sad tog izlaska koji bi mi mogao nadoknadit ugođaj u sobi i sav raspored koji sam si pripremila do ranih jutarnjih sati. sakupila sam dosta deki tako da izbjegnem ledeni krevet i tako to, imam pećicu koja čak sad je i propuhala, imam psa koji ima gej povez na nozi, imam kekse one neke fine taljanske, i imam čaja. i čeličnu volju biti budna do 0.40 da pogledam film koji se nadam da ćete pogledati: amores perros iliti ga pasja ljubav:)) meni je osobno film 2fakbL...ajde scene sa psima pregrmim, al dojam sveukupni mi je ocjena leteće prolazna:)
e dala bi sve za baxu red bulleva jer oči su mi crvene i sklopljive ala rolete bez kontrole.
baš sam si ugodna sama sebi ovako bez volje za ičim što okružuje kretnje neke nagle...it feels good:)
to je samo način kako napunit baterije za sutra....jer će mi trebat..fizički i psihički. uzimam je. uzimam tu knjižurinu od 300 strana i ajmo. piičiii jana. party je u knjizi.
evo i muzika lagano će da svira....e to je sad štimung za rilaksejšN..da:)
gledam si horoskop. jebote kako oni mogu dati dnevni horoskop za milijun ljudi koji su rođeni u tom znaku? znači da bi se polovici ljudi trebala dešavat ista sranja. moja sranja? da. bedastoĆe.
sad bi ja vas ko čru blog nešto neznam ja šta sad tu, trebala motivirat na kraju posta pitanjem: što ste vi po horoskopu i vjerujete li u njega? ali neću i ne morate apsoštrumFno odgovarati na to...jer i nije kraj posta.
neznam ste knjigofili, al morate pročitati ako niste od sheldona : " ako dočekam sutra". čitala sam je 5puta a uskoro slijedi i reprezivno 6...simpličamente:: čiTAT! * e danas sam puna preporuka*.
kristi sam progutala sve knjiem se igrat ,, stivena kralja apssolutičamente tutto i neke knjige od masu autora koje zaboravim. al su dobre. volim tako neke sa zbivanjima. knjige. ima ih. ima. al ko će sad o to mrazmišljat.
ko klinka sam čitala 5prijatelja / ono...."5prijatelja tamo, 5prijatelja tu, 5prijatelje tralaalla / i neki dan gledam kod bratića bedastog te knjige. i mislim si.
i jedite pite od višanja. i ako ste bikovi u horoskopu onda smo si jako kul. kaže horoskop.
i onda ti uleti u vidno polje reklama za venerim leptir. čini se da je to neka sprava koja muškarca izbacuje iz sexualnog odnosa, osim pri isključivom pravljenju djece. svašta. :)
e i ne bi sad ja kekse koje imam. neeee. da mi je pizza i piwa...e to bi bilo pravo.
al opet. oni keksi koje mora da ste svi jeli kad bi išli u trst...oni stella / di natale? /...imaju bijele zvjezdice. a oni su crni. italija je uvijek se borila protiv rasizma :)
e znate šta...ja idem u tooopliii tuš. uletit u kuhinju ko kekse kad se već nitko nije sjetio picajola zvat da doleti, fino čaja i u krevetu ispod brda deka kljucat i preletavat satelitsku. ili da se pravim njemica ko moji i ubacim neki devede i zaspim od nerazumljivosti. * oči joj napola koplja ko zastave parnog valjka*
i tako. ako ste danas bili vanka i fino se ugodno družili i neznam ni ja što sve fino papali i pili niste, i neznam koju najdražu pjesmu poslušali. jeb te se:) ehehe..
*pozdrav od mene u slojevima piđame na neke psiho crte, prekrivenim đemperima šarenih boja, termo čarapiranom, naštofanu antirasističkim talijanskim keksima i finim čajem nekim stranim*
i pas toto sa povezom / izgleda ala ben aflek u prl harboru nakon ozljede u ratu / vas pozdravlja.
AE:papađoRno

Image Hosted by ImageShack.us

10.03.2006. u 23:55 | 34 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com