[tu pa tam]

malo kratko. malo. malo :)

malo malo. malo loŠe. zapravo, svaki moj odlazaK na gustafe je završio glavoboljom ujuTro. ni jučerašnji nije iznimKa:) hodakica je zahvaljujući "vlakiću" ostala ranjena. na kojem je per inzistirala nonStop dok se nismo uvatile za nečija ramena. nismo prešli ni 3 metra. hodakica je pala preko tepiha. rezultat: poderane hlače na koljenima. krv na rukama. otečeno koljeno. šepavo moje malo. izašli smo iz te dvorane. malo sam uganjavila redare. hodakica je ko iz drugog svjetskog rata iziŠla oslanjajući se na jednu zdravu nogu. i tako:)) maja mi se nonStop smijala. fala;))
došla sam doma. bez ikakvih znakova normalne motorike. poruke sam čula da zvone. al nisam ih stigla pročitat. onda sam se revolucionarno ustala iz kreveta i sjela važno kao da svaki čas mislim ormarima u sobi održat mirovnu konferenciju. i pisala poruku. i pisala. i pisala. i napokon poslala. dubok naklon kolegama ormarima i dubok pad na jastuk. i dubok san do 14.00:)
i izjava koja je potukla onu pred dvogodišnju: "svi su kuhari pederi." muk. " ajme! moj stari je kuhar".
izjava jučer: pjewa se " sve bi seke ljubile mornare.." muk. " moj stari je mornar". *sram*. stvarno neznam al svaki put kad sam vesele volje. imam nenamjerni pik na svog starog. e pa sorry tata!
jučer sam bila u prilici si dopustit malo alkoholno se uz gustafe proveselit. jer smo bili kod sestrične i bratića na rođendanu. / jer su se baš morali rodit na isti dan /. i onda su naši snobistički dijelovi rodbine. imali izjave tipa: ja svom mariju dam i do 100kuna vikendom. sa zlim podsmijehom sam pogledaval staru jer samo ja i ona znamo da nije bila istinita njen potvrdni komentar: ma da, i ja jani isto. mda. 100kuna vidim samo kad je xmas. a i to se prorijedilo.
družila sam se sa svim mogućim uzrastima djece i došla do zaključka: nismo si baš na ti." ante di si ti?".
"šta te briga". super. a ko te čuvo ti mali slinavče.
ja mudra/pametna sam iskoristila mamino crvenilo kad je primila 20kuna iz novčanika da mi da. pa sam je upozorila da tamo desno ima jednu i od 50. opet je imala misiju : pušenje šteti. i ispovjest majke čija kćer puši. opet se moj pametni bratić usudio mi u torbu ubacit kutiju cigareta. i sad vi meni recite: kako uopće prestat pušit kad vam ih sami davaju a da ih i ne tražite?
i neobjašnjivo: probudila sam se sa svojom malom lampicom u rukama. (?)

uglavnom:::sutra počinje poluzavršno mi finale pred maturu i nimalo se ne veselim jer sam se tako ulijenila preko ovih praznika i samo se utupljujem ponavljanjem rečenica o korčuli. interno je za 5 dana. a ja uz polovicu obavljenog posla uopće se ne brinem. i to me brine. i onda me čeka: matura* skeri smajl*. ok.nije to bauk. ako naučiš. i znam da ću sadistički si sve na leđa natovarit u zadnji čas. i to me brine. opet ono dizanje ujutro. pa opet ono glupo pravo. pa opet drobnjak. ima da nas vodi u zadaR.
traLala:) ajd poZdraW

Lung cancer
No time
Lots of stress
More fear
Self pity
Headache
Lots of guilt
No sleep

15.01.2006. u 15:03 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com