[tu pa tam]

ranojutranji

jutro.6ujutro. sad znam kakav je to mile kekinovski samo za taj osjećaj. osjećam se ko u remakeu filma zora živih mrtvaca.....ja i dug put od kreveta do ormara. stavljam svu robu na pećicu i grijem je. dok se grije tupo blejim u robu i samo čekam da počne pucketat. toplo je. u hladnoj sobi ja u toploj odjeći. vučem se do kuhinje i pijewm nešto štol liči na neskafe a u biti je nešto drugo. jedva držim oči otvorene dok palim plin. srećom požar nije buknuo. ajm not on fajr bejbe and ajm not brning.
tupo ispijama to vodenasto nešto i čitam teve program. da. teve program čitam svako jutro dok pijem ala neskaFe. jer je uvijek na stolu. a ja se osjećam glupo ako samo sjedim za stolom i nijemo pijem ala neskafe. kažu da ti dan ovisi o osobi koju ćeš prvu ugledat ujutro.
ogledalo i moj odraZ. uhu. čeka me namrgođen dan sa velikim podočnjacima i očima na pola koplja sa raščupanom kosom. krotim kosu češljem. ne vidim ništa. spavam stojećki pred ogledalom. šminka or not to šminka. ako već izgledam ko krenberijevski zombi neka to bude sa stilom. malo maskare tek toliko da daje naznake: šiz alajV. spremam torbu: doslowce 2bilježnice. ne mogu nać ostale jer je to ipak big fizički napor. palim komp jer trebam isprintat seminarski. iii da. pametna jana se sjeti tek nakon cijele procedure: dušo, ti nemaš printera..bacila si ga last week jer je doktor za tehnologiju rekao da mu nema spasa. i sada si ti dušo u shitancima jer za danas a ni za ustra ajmo pretpostavit nemaš di isprintat seminarski.
ou hepi dej. ou hepi dej.
najradije bi pojela sirove krumpire i lažirala temperaturu. u svrhu spasa sna. ili bar sam se nadala nekoj blažoj alergijskoj reakciji nakon cjepljenja al penis jedan. nije mi ni nateklo kako cjepljenje zapovijeda. gledam na sat. opasno je blizu vrijeme za napustit iglu stana i krenut u big ledeni svijeT. sad me kontaktira dotična osoba I i kao praww frendica puna kolegijalnosti popuštam pred ubjeđivanjem i odlazim na kawu umjesto na matematiku. ne da mi se da mi zapiše još jednom u rubriku:"učenica bez ikakvog pribora, dolazi pospana na sat". sou. baybay. do posLje. u neko normalno doba dana.
:)

14.12.2005. u 06:19 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com