[tu pa tam]

..... frištik kako to samo dojčeri znaju .......Thbpbpthpt!

ima da od muke propjevam na njemačkom kroz dupe. ma dai..ono, neki dan se sjetila sadistički provjeravti fakin rieči i izraze...dok je ono sunce pržilo u mozak. jedina njemačka rieč koa mie padala na pamet je bila :wasser.
i ono...počne ona kao malo da gleda po razredu, koa kome bi mogla malo zagorčati dan. poluciela nacija trećegBe je strepila.
"" dobro..sada ću ja malo pro-pi-ti-va-ti !"

kapljice se onako malo pretvorile u lokvice. počelo je prisjećanje na hitlerovske dane kada je njemački bio vrlo popularan. di nestaše ti dani?

" vi kan zagen vas kan der gast beštelen njanjanja neš...zur frištik?"

eto.zamalo da se svi skupa onesvjestismo kada me je prozvala a da nisam u zraku ispustila vrlo spontan znak ala UbiMeBrzo. neam poima sha ću reć ali volim živit pustolovnim životom :)

" janice...jaaaaa.....kanst du mir zagen?"
hebala te janica. dont kol mi janica.
"zo.der gast kan cvaj brothen mit keze und vurste beštelen, dan kan er auh etvas cu trinken cum bajšpil..kafe. oranžezafT, apfLzafT, kakao, milš."
" noh etvas janice?"
"cum bajšpil...ajn kroasan mit kreme..krafna und zo vajtr...."

" noh etvas..."
"musli.."
"jaaa...und?!"
"šinken" fakat sam kreativna. svw skupa mi se smučilo kada sam si zamislila kako to neko mora sve pojest. baaaa..
e tu sad sam se izpizdila i pročitala joj neke perverzne menije iz knjige pa e malo stala.
umjest0 da kaže brawo..neš si beknula nakon šta već tri godine pasivno blejiš kroz prozor u baju za smeće i jedva složiš jednu fakin normalnu rečenicu bez greške...iliŠtaJaZnam. neki ljudi neznaju cjeniti ono što dobiju.

" a šta je sa tvrdo kuhanim i meko kuhanim jajima?"
prvo vam može servirati muž, a držite li ih dovoljno na toplom, lako će vam postati meka.


02.06.2005. u 23:27 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com