[tu pa tam]

¤¤ da mie biti morski pas ¤¤Fishy

neznam zashto se svako ljeto svede na prisilne pokušaje da nam koža bude kao majkl đeksonova u doba kada se još nie pojavljivao kao puzzla u svakom deterđent pakiranju? ne stvarno ... zashto se ja ko neka slanina prepržavam na suncu kada mie nakon kupanja rezultat uvijek isti .. ne izgledam ko bijonsi ... već ko šteka crwenog marlbora?
stara me u deset a.m. digla ko neki hitler i bacila mi kupaći na facu. izgovor joj je bio da nea s kim se pržit i da nju jako brinu moe kosti koima treba muving.
srećom .. kupa se na nekoj srvajvorsko-napuštenoj plaži pa nitko nie mogO da doživi infarkt kada me ugleda u kupaćem kakvog su nekoć nosili klaunovi za svoe big točke. ugnjezdila sam svoe sir-bijelo tijelo na ručnik..nabila sunčane glases i prepustila se divnim zvukovima mora ... kada mie na vrta skočilo nesh uzashno masno i gadno. to su bile ruke moe stare koa me napala sa kremom protiv svih tih sranja. stisnutih zuba stoički sam podnjela da nakon njene obrade u borbi protiv uv zraka... majke mi izgledala sam ko đekson. zato jer je krema kupljena po vrlo povoljnoj cjeni čisto sranje koe ti ostaje na koži onako spermatozoidno bijelo i razvučeno .. sve dok to sam inicijativno ne ispereš. možda su me zato djeca gledala ko monstera kada sam im vratila loptu kou su mi katapultirali krai glave ?

oke...bila sam ko kugla vanilije. spremna na sunačanje. ali ne. morala sam u vodu jer se trebam muvat zbog kosti..ko da imam 70 godina i more mie jedini spas. moa stara se za to vrijeme mazala sa maslinovim uljem da bolje potamni. ljigavo. bah. morala sam stavit nožne prste u vodu da ispadne da se namjeravam uronit u more.. jer me već počela ganjat da se i ja nauljim. bah! koe vidio se mazat sa maslinovim..bah bah.
glumila sam penzića. prvo sam došla do koljena .. pa sam si onako smočila ruke sa vodom ... malo sam izigravala bejvoč i promatrala pučinu u daljini .. pa sam zagazila do trbuha ... malo mahala rukama oko sebe ... još jednom smočila ruke ..
da bi se neki divljak od 5godina bacio ispred mene i zapljusnuo me ko kit pliskavica. " oprostite teta"
mda... hebala te teta. da te hebala.
ko morski pas oplivala s ljevog na desni kraj plaže ... izašla van iz te jebene vode i zaspala na ručniku.Tanny alarmirala sam se jedino na zvuk da idemo doma.
i koi e rezultat svega toga? ja .. crweni malboro. samo najkvalitetnija nijansa crwene.
zaključak: popušena sam do jaja.

anivejZZ:danas jedno 5 godina slavimo obljetnicu mog prokrvanuća. uhuu. dan kada se ogorčeno sjetimo koliko je nevinih uložaka krvavo platilo svoim životom. iii kolko se tu tableta za bolowe progutalo....uuu. puno. puno.
odajmo im minutu šutnje.vagina vam moa uviek mati bila. ejmen.

21.06.2005. u 23:34 | 26 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com