[tu pa tam]

oliverskove dragojevićevske dvi, tri...riči

slušam tetu đenis đoplin i pjevušim njenog bobi mgia. Hippieimate sreće što ne prisustvujete tom doživljaju jer jednom je jedan mudri čovjek za moe pjevanje rekao da ljepo pjewam al da me baš i nie apetitliH za čuT :)
još malo pa gotovo. serem. još sutra pa gotovo.gotovina. finiš. over. tutto completo. i ja ka ono sljedeće godine maturantica..pih. kako smješno. gotovo pa da crni humor.
spiking of vič. danas smo se baš svi uljigavili i ubedirali kada nas je bajni šole slavne nam 32-iskrco tam negdje prie okretišta jedinice jer je neku tetu udario po mome šerlokovskom sus neki jebeno glupi motorist. dođem na drugu stanicu...neki tip sa konzum vrećicama me pita kao sha se dogodilo i ja mu ljepo na tančine explejnam..a tip meni: jeli ima još uviek cipele na nogama? W T F ? ! ja ono..zbunjeno...neznam. ko gleda cipele u takvim sičuejšnima. a on meni: oćeš čokolade? i vadi neku fakin čokoladu i ždere je. počne da ako znam koe e marke motor. sviet je pun frikova nema šta.
a eto. šit hepnS.

eh. danas sam osjetila ljubav na prvi pogled. toliko jaka ljubav da sam za nju iskeširala oko cca 600 kuna i cieli dan se ne odvajam od njih.
Image Hosted by ImageShack.us
.....a vidi kako su cukrene......
zovu se Ljeva i Desna. i jako se nerazdvojene. Ljeva ja inače više normalnia od Desne. jer vlasnice njihove Noga1 i Noga2..funkcioniraju po principu da NOga1 ide ravno a da Noga2 bježi malo na stranu. to sam ja danas otkrila. ko da sam neki friIK. nie da jš mogu izvađat neke gadarie sa očima. ee..mogla bi ja i neki frIIk šou da osnujem. ima još kakvih gadnih talenata?!
danas smo pak na mrtvom kanalu ( za one ne u rijeci..to e...MRTVI kanal ) vidli optimiste kako neš snimaju..da bi se neki tip u onom kolutu za plivat i sa narukvicama ( šta ja znam kako se zove ono za navuć na ruke )..na kraju svega bacio u taj diskasting mrtvi kanaL. pitamo se pitamo u koe e to sve skupa svrhe bilo.

Image Hosted by ImageShack.us
a ovo je Ljeva u svom prirodnom okruženju....
Ljeva i Desna su se danas malo preseravale jer su imale u sebi noge sa ljepim čarapicama na cvjetiće i bile se baš zgodne. pazila sam da ih apsolutno nikakav pepelčić cigarete ne dotakne.
LJeva i Desna bi da sutra idu na koncert hladne birre.... i da onako zaljubljenički pjevaju rigoletto sa ljepim barbom kekinom ( meni e on pRRedivan..za ostatak svieta neZnam)...al bojim se da bi ih neki nemilosrdni đončine nekih šugavih/prljavih šuZZa mogli zlostavljat. još su mlade...tek im je jedan dan. dabogda doživjele još tolko.

16.06.2005. u 23:43 | 20 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com