[tu pa tam]

::::biTe me:::::

..ako izumemo jučerašnji prowod koji se činio totalno bezopasnim, dok mi jutros čim sam otvorila oči soba nije izwodila dvostruke piruete, činjenicu da sam skoro po prwi put prišla tipu (frendOdSpeca )~ da bi on uprawo u trenutku mog blamiranja išetao s curom,držeći se za ruku, ludi i nezaborawni uskršnji shopping sa svojim starcima koji su wodili debate koji je najbolji način za skuhati šunku ( dok se meni još uvijek pod jučerašnjim dojmom, mala šunkica vizualizirala kako veselo trči nekim slawonskim dvorištem~usput mi uzburkala želučane sokowe) i kako i u koju boju farbat jajca, tete koja me je preko telefona mrcvarila pitanjima zašto ne idem češće u crkwu, poremećene susjede koja je zwala u 7.00 da pita moju staru ako bi je vozila da ide kastrirati mačku, saznanja da je moj stari kupio sebi majicu u vrijednosti 400kuna, a meni pila mozak kada si uzmem 20kuna za marendu. Čovjeku je jedini izlazak: placa, kauč i vrt. Šta će njemu armani majica? Dodamo li swemu tome što cijela moja obitelj sudjeluje u akciji: kupimo Jani gaće/pidžamu/papuče...jer putuje 8 blaženih dana na govorničku pa joj treba što ljepša noćna obleka ( ja ne znam šta oni misle da ću ja raditi, da sam prisiljena kupowati fino donje rublje )..možemo zaključiti da: dajmo Jani da diše...
Na teve-u se furala neka emisija o talentiranim klincima, mali Krešo super slika, mali Krešo je jako tvrdoglaw, mali Krešo je već imao svoju samostalnu izložbu, mala Helena se bavi pliwanjem,baletom, skokovima u vodu, pjewanjem i fura se na neke bistriće, maloj Heleni je tek 9 godina. Stara me samilosno pogleda i sjetno izjawi: sjećaš li se kada si ti glumila mrawa u onoj predstawi? Mda....imala sam 7godina i ti si me prisilila?! Stari me pogleda još samilosnije: jednom si nacrtala sunce zelene boje i napisala laku noć, tata. Umjetnike ostali smrtnici uopće ne razumiju. Stara ponovno napada sa sjećanjima: sjećaš se kada si rajčicu zwala babalada? Ili.. ono kada si kao mala znala oponašati vlak? Do kada si ti jela čokolino na bočicu?! Nije ni bitno mama. You made your point....waša kćer je od malena bila osuđena na običan žiwot.
Oke...too much memories. Stari nastavlja: ili kada je imala 6 godina pa je plakala u apoteci da joj kupimo dudu pa su joj se prodawačica samilile i poklonile joj dudu?!. Baš tad je mala Helena izjawila da joj je sa 6godina omiljena zabava bilo rješawanje matematičkih zadataka. Nitko nije spomenuo da sam veri mač voljela plesati, čitati slikownice i pisati priče i da sam znala nabrojati swa 30 slowa abecede naprijed/nazad prije prwog razreda. Stara utješno: pa dobro..nije ni sada loša, lani je glumila grmlje u predstavi na govorničkoj! Drvo mama, drvo....imala sam zamotanu smeđu deku oko struka, zelenu majicu i zeleni šal, i bez mog ŠšššŠŠŠšššŠŠŠŠšŠŠŠŠššššš, koja je dawala sablasan zvuk šume, ekranizacija basne ne bi bila ni upola dobra. Prawi umjetnik je uvijek neshvaćena duša.

25.03.2005. u 23:42 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com