[tu pa tam]

***čunga lunga za bolje sutra***

.....iskeširala sam tih mukom prebrojanih 13 kuna za kutiju mog najcjenjenijeg « bijelca»..waltera, thinkajući si koliko bih si lowe mogla uštedjeti da svaki dan sa strane stavljam te bijedne trinaestice u kutiju za bolje sutra, ali nema tih para na svijetu koje bi mi mogle zamjeniti onu prwu ranojutarnju cigaretu. Per. je stajala do mene neumorno se pogledawajući na zrcalo u neuništivoj potrazi sa savršenim poredkom vlasi na njenoj glavi...završawam kupovinu i pobjedonosno stavljam waltera u džep, izlazim ispred vrata, opako pogledavajući tzv.čuvara koji me pogledawa kao da ispod majice zločinački sakriwam nekakve ukradene artikle. Kao policajsku iskaznicu vadim cigarete i odmahnem glawom. Iwana napokon izlazi prema vratima...u ruci držeći kutiju big brother waltera_100´s. " Pa kako si mogla zaboraviti cigarete..i otkad pušiš 100´s?!".
Zavlačim ruku u džep, napipawam pravu verziju kupljene kutije. Bingo. Crtićka lampica nad glawom kao znak da mi je sijevnula ideja. Lagano joj šapćem:" Izađi wan...."
Smetnje u komunikaciji na relaciji vrata-kasa. Ona samo složi grimasu kao da joj je netko iščupao slušni aparat i prodere se: " A?? ". Pokušawam sa mimikom i rukama je doziwam da izađe iz trgovine. Njoj je ovo očito bila sprdancija pa mi je samo odmahnula i dalje nastavila stajati pokraj kase sa kutijom cigareta u ruci. Pohlepna dozivka number tri urodila je plodom. Izašla je wan, ja sam zgrabila kutiju i luđačko/histerično/sretnog izraza lica zamalo ispustila gollumski krik: my precious....! no, suzdržala sam se nakon što je Per.skužila da je to kutija koju je ona očito pokupila sa deska nekome tko ih je zaborawio. Uzalud mi moja objašnjenja i molitwe da me ne odvaja od prinove kutije, moja mala nesnalažljiva čistunka ( ouuu come on....!!! ), vratila ju je prodavačici na kasi.
Stajala sam ispred dućana smišljajući popis svih mogućih rečenica prikladno za ovu situaciju, kad se ispred mene pojawila Per. sa djetinjasto zlobnim smajlom. " Shae? "
Otvara svoj dlan a u njemu dvije čunga-lunge koje je dobila za primjer uzorne građanke.....pa sad vi meni recite da se u današnje vrijeme isplati biti pošten? Pffffff.

20.03.2005. u 23:17 | 13 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com