mimy i tincy_13

četvrtak, 13.04.2006.

bilo je vreme....

layout for myspace

layout for myspace


hay ljudovi mislim da je bilo i vreme da i ja pisem...e pa evo pocelo je i to ferje....naravno pa sam odma dobila inspiraciju da pišem novi postek...
ovak inace nema nis novo,vreme jako brzo prolazi i tak!
sad bum se bar malo odmorila jer sam jako umorna od te proklete skole.jedva cekam da zavrsim glupi 7 razred.dadadada jedva cekam maturalac ljeto....i to....ljeto je moje vreme ...ne????
ovak inace nemam nis pametno za rec ,sve opcenito....jer moj (nas) zivot nije bas tak uzbudljiv kak gospođa tracer misli....mislim koja je to koza ....to moras bit bolestan da bus tak opsjednut zivotom jednih normalnih cura...!!!!
joj u nedjelju je Uskrs pa svima sretan Uskrs!!!!!ljudovi uživajte sad kad možete!
danas bu mi valjda dosla miica pa bumo se malo rolale a navecer mimi hele tenci lea ja tajana i tena 2 idemo (valjda u kino))))!!!!!sad si idem lepo oprat kosicu i spavat jer sam jako umorna morala sam se u 8 dici jer sam imala glupi tenis!!!!joooj!!!!e inace imam svoj icq pa ko oce nek se javi 207549526...ajde ciao pozdrav svima koji budu citali...hele tena....mimi...lele ..bennie lovrek i bla bla e da i gospođi trac

13.04.2006. u 10:32 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...