mimy i tincy_13

srijeda, 29.03.2006.

od mie...

mislim da je vreme da i ja tu napisem novi post...ovak,neznam od kud da pocnem...u skoli sve super.sve ok.sad moram malo stisnut pa se pojavljat npr. zemljopis i biologiju,mozda povijest...mogla bi me i pitat hrvatski ali bas me briga za hrv. imam 5 petica...dosta o skoli!!!!!jucer i danas sam bila s zigijem,tenom i santekom vani,bilo je svega...tracanja najvise!!!!!nadam se da pemo i sutra...danas sam bila na engleskom i teacher mi je uzela mobitel jer sam se celi sat s nekim spominala,uglavnom nisam ni znala ko me zove...ovaj mujcek mislim da znam ko je,i daj zasuti vec jemput vec meni ides na zivce a kak onda tini negde...kaj skupa su i kaj sad????ko je ljubomoran???mislim da si si ti nekaj zabrijal/la...nije vazno makar ja mislim da si zensko!!!!inace dino nikad nebi bil s nekom takvom zenskom...ali ja se necu svadit to je vas problem...svi imaju svojeg komada osim mene,PA CAK I DOX...on valjda ocekuje da bum ja ljubomorna ili kaj????ja nisam ljubomorna jer mene za njega boli ona stvar makar ju nemam...danas smo pisali biologiju i dobila bum kulju....ali nema veze,sve se da ispravit,kaj ne???? danas smo ja i hele napisale tri strane u nasu zadacnicu koju niko nesme videt,tam di mi tracamo i svasta...uglavnom sam tek sad skuzila kakva sam ja tracerica,svako malo govorim..."i onda smo malo tracali"...grozna sam!!!ali nebum vise...a ovak i onak tracamo samo one s kojima si nismo dobre!!!!je tak tina????a ti si ocito sve povredila kad si napisala ono za rockas,uuuuu,kak smo se napile...ja to nisam tak protumacila,ali nema veze...sad si sa svima u svadi...i daj dojdi u petak malo k nama na skolsko posle skolice...ok????rekla mi je raska da trebamo malo popricat danas ali sam ja zaboravila pa sam otisla doma...lol!!!!!a helenika nam je ostavila karlovica i posvadala se s doxom...i danas sam vidla onu njezinu snimku...ispala je grozno...ja nebi izlazila iz kuce da sam ja na toj snimki...vise neznam kaj bi pisala,danas sam imala inspiraciju...uh,koja mi je to inspiracija...sad bi se isla malo kupati ali nebrem jer imam m...u!!!!!mrzim to...jedva cekam petak da se idem s curkama rolati i malo u mekac ili kam vec pemo...ljudi,pusa.nocika!!!!!

29.03.2006. u 22:35 • 28 KomentaraPrint#

nedjelja, 26.03.2006.

da.....

bok ljudovi ja i mia smo veoma ljene pa bas ne pisemo il bolje bi se reklo da nemamo inspiracije .....nas zivot je jednostavno dosadan...kaj bus??!!!a pošto je mia ljenia od mene ,,,na meni je dužnost da pisem new post.... !!!!...headbang danas sam neka jako živcana stara me gnjavi s tim učenjem koda ja sama neznam da se tream učit ,JA SE TRUDIM KOLKO MOGU !!!!!oču se jako jako upisat u gim((((ak ne islo bum u privatnu))))kaj sad?!
da pocnemo kak je bilo na rodendanu od tenice...meni je bilo supac....nije se nis desilo lose ko naprimjer na micinom rodaksu....tam je bilo i suza.da nebi sad o tome.ovaj tj je prosel solidno bar meni!!!užas!sutra ispocetka mrzim tu vrazju nedjelju.
jucer sam bila skoro celi dan s tenom....bas smo se lepo zabavljale...ak nismo bile po celom gradu..daj bile smo u čoliju i tam je ona jedna od mnogih dark kraavica slavila rod...u koj tulum....s dva decka bas bum sad isla citat od jedne blog da opet vidimo one divne dojmove ala uuuuuuuuuu kak smo se napile.
navecer smo ja i tencika isle malo na drugu i tam je bil g.karlovic(pozdrav) rekel je da me nekaj trea ...pa sam mu rekla da se mozemo drugu sub naci!!bas me zanjima!
danas neznam kaj bum delala moram malo citat glupu lektiru a posle sam sigurno negde sam ne doma.ajde bye.pozdrav tenici,helenici,miici,leici,gugici a najveci pozdrav bennyiu.ostavljajte komentare kiss for alllll....tince

26.03.2006. u 13:01 • 26 KomentaraPrint#

petak, 17.03.2006.

...

tinic,vrede onda soseki za sutra???ja bum dosla u 5 jer imam tenis do 2 pa si jos moram oprati kosicu!!!!i poslikaj tok tvojeg skocimisa...i nije on ljepsi od hrcka...moj hrcak je bil poseban ali navodno je sad jako veliki,neki cudan!!!neznam vise kaj bi pisala,i nemoj sutra zaboraviti majcicu na rockas a ja donesem cd-e...ok???i daj napisi neki zanimljiv post jer je ovak dosadno...moram ti puno toga reci,U VEZI SVIH...!!!!pusa,bye,javi se...

17.03.2006. u 21:34 • 15 KomentaraPrint#

četvrtak, 16.03.2006.

dosada...moj zivot

onak ova dva dana jako su mi dosadno prosla...jedva cekam sub taj tenin rod...!!
jucer sam bila dezurna al bilo je onak boring boring boring,DA TU SAM DANAS JE BILO SUPER u sk ,nije bilo jednog dosadnjakovica hm da nejdemo u detalje...družila sam se s laricom od do...bilo nam je supić !!!dugo se nismo tak pozabavljale,ko nekad((tj.nekad smo se više družile))) pocela se družit vise sa tejicom.al nema veze.
danas sam tak popizdela na pazmana i co.-POD BIO. zadnji sat...e mimi to je to...zel mi je mob ...tj.dala sam mu al nisam znala
naravno njegovu namjeru jer da sam znala nebi mu ni dala
slal je svima mogucima iz mog imenika perverzne i glupe por...bennyu,miminoj staroj i dalje...mimi tvojoj mami je napisal nekaj u smislu l need sex...blabla perverzno...pa nije normalan i na svu srecu još sam na vreme skužila i ispricala se svima a na denisa se srdim jakoo...fuj!!! a mia tak mi je nugodno zbog tvoje stare...ti je rekla kaj daj se javi!!!!?????i to je to bum vam pisala vec ...sad je mimyn red...pusa komentirajte makar nemate na kaj....ciaoooo

16.03.2006. u 20:49 • 5 KomentaraPrint#

utorak, 14.03.2006.

evo i mene...!!!!!mia

ej,tina sorry kaj nisam bas cesto na blogu,imam ih tri a i ne stignem...e,ovo kaj je tina rekla je istina,ZAKAJ SVI MISLITE DA SMO KURVE????a kaj je najvaznije da nas ni ne poznate...e,tina,rekel je benny da ti velim da ides na njegov blog...benny06.blog.hr,pa pogledaj kaj je napisal???!!!ludak...zaj se vi dva tak vredate???kaj nebrete ziveti u miru...smirite se malo!!!!ok???danas nije bilo skole...a ovak tjedan sam svega oslobodena jer u ponedjeljak imam netjecanje iz povijesti a tu povijest nis ne znam,ali bum se ja navcila,necu bas zadnja biti...e,i ja i hele imamo svoj blog...KONACNO!!!!!adresa vam je miaihele.blog.hr,tak da odite glet,komentirajze i glasujte ali komentirajte bez vredanja molim...u subotu tena slavi rockas,jedva cekam,to bu party...tam bu svega...a sad pusa svima,nadam se da se cujemo sutra,laku noc...!!!!!

14.03.2006. u 22:16 • 3 KomentaraPrint#

bok ljudi....!!!!!!tina

....da da ja sam.vec je utorak,tak mi u zadnje vreme sve brzo prolazi!yes,još malo pa je proljetno ferje!!!!!danas se bas ne osjecam dobro,vise bas nisam sigurna u sebe i svoje postupke,bennny(vucaj)mi stalno nekaj bezveze sere.e ak je on mogel po meni blatit bum i ja po njemu....do sad sam samo sutela!!!!!on mene kao voli mos mislit.vec mi je to smesno((((joj polomil sam si kosti zbog tebe))))haha!!!a celo vreme blebeta da meni nije stalo do njega,kaj bi sad treala padati u trans...100%!samo mi je bil frendDO SAD od sad vise nis!boli me supak za njega vise i njegove price.
p.s.-zal mi te benjamine(((propuh)
ide nekaj drugo kaj ne ispalo da se sve vrti sam oko njega....vraga!!!
jucer i danas je bilo ok u sk.sutra sam dežurna jupi...
ljudi koji idu u moju sk nejte mislit da sam ja tak loša kak vam zgleda(((jer cujem da se prica da sam s 5 tipova na jemput ))))a nije iistina.ovo je sve od mene today.....mimyca javi se nis te ne cujem.kaj napravila si blog sa hele????ovo ti je vec malo glupo....imam jednu ideju javi se pa ti velim
ljudi svi na svetu....volim vas....kisss bye....uživajtee dok možete!!!!tincy

14.03.2006. u 20:20 • 4 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 13.03.2006.

opet mi je dosadno...

gotov je i ponedeljak a mi sutra nemamo skolicu,tttooo!!!!!ak ste gledali vijesti,znate kaj se dogada...pregledavaju ucenicke blogove...ALI BUMO PAZILI KAJ PISEMO...danas sam tak umorna,imala sam 8 sati u skoli,a sad idem prati kosu i pajkit...laku noc i pusa svima...tincy,javis mi se posle...i ja i tenika imamo novi dizajn bloga,tak da dodite glet!(nije rozi)!!!!!

13.03.2006. u 20:36 • 9 KomentaraPrint#

nedjelja, 12.03.2006.

samo od tine...

hello...posto je nedjelja pa ja i mimika nembremo biti skupa mora svaka sama pisat...ljudi danas sam se sam ucila ucila i ucila nebres bilivi!!!!!
ja (i mimy) inace imamo traume od sk!!!!!al neznam kak prolazimo s 5!!!!!???OCITO SE UCIMO ,jer nas je strah!!!!!kaj bus?!neznam kak drugi ljudovi ali ja jedva cekam da zavrsi osnovnjak i da se upisem gde ocu......!!!!!!?
ja bi ovak najrade na 2.oš. tam su najbolji ljudi koje znam!!!!!najludi i najbolji tip je benny...joj joj nema komentara(bip)
makar ni moja sk nije loša,al ne volim ju jer svi misle da sam ja neka ummisljena glupacica.....E PA NISAM,morate me prvo upznat pa se javite!!!!!.....pisite kisssssss!!!!!

12.03.2006. u 21:18 • 12 KomentaraPrint#

subota, 11.03.2006.

za one koji nam pisu...

LJUDI molimo vas da nam pisete samo ak vam se svida kod nas,a ak vam nije bas ok onda please to normalono recite a ne sa vredanjem....jer to je nasa stvar.....ovak inace mozete nam pisat svi!!!!!!pusek

11.03.2006. u 23:16 • 11 KomentaraPrint#

ZA POCETAK....

ej....konacno i mi imamo svoj blog....kaj nije slatki????nama je dosadno pa smo se i odlucile za to....nadamo se da bumo imale puno vasih komentara i pitanja....samo pisite evo nekaj o nama.....naj frendice su nam tena i hele,one idu s mimi u razred....posto nejdemo na istu skolu,jedva cekamo vikend da se vidimo.... LJUBAV.......mimy je slobodna....ZASAD....a tincy nazalost nije,ne ulazimo u detalje to je vec stara prica.....a sad by,pusssssaaaaa.pisite......

11.03.2006. u 22:15 • 15 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...