Milou

četvrtak, 30.08.2007.

Čovjek Koji Je Previše Znao

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dakle, ovako: ja znam što ja mislim, i nitko drugi ne zna što ja mislim.

Dakle, postoji barem jedna stvar koju znam samo ja, i koju nitko drugi sigurno ne zna.

Dakle, ako uopće postoji mogućnost da postoji netko tko zna sve, onda to sigurno nikako ne može biti nitko drugi doli mene samog.

Dakle, ja mislim da sam ja jedini potencijalni sveznalica, a svi drugi neka misle što god hoće.

Dakle, sada svi drugi znaju što ja mislim, ali ja i dalje ne znam što misle svi drugi.

Dakle, sada ja sigurno više nisam potencijalni sveznalica, ali zato svi drugi jesu; jer svi drugi sada znaju što ja mislim, a možda postoji netko od njih tko zna i sve drugo što se može znati.

Dakle, što mislite?

- 00:10 - Komentari (46) - Isprintaj - #