Milou

petak, 19.01.2007.

Petarda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Trill i Rahatli mi uručiše ovaj aktualni zadatak da napišem post o pet stvari koje mnogi ne znaju o meni. Pa evo, da ga bar onda odradim kako spada, onako - blogerski.

Dakle, mnogi ne znaju...

5. ...da, iako mi je zaista malo stvari mrskije od podastiranja privatnog života javnosti i lanaca sreće (a ovaj zadatak to još i objedinjuje), ovaj post pišem dobrim dijelom za inat Ganak Snajki Seki koja mi je to pokušala izričito zabraniti, a po prirodi sam prilično tvrdoglav i inatljiv. Eto.

4. ...moj broj cipela, a boju očiju tek nagađaju.

3. ...da mi je zadnji dobar blog kojeg sam otkrio Terra Desolata, jer piše raznovrsne, dobre i zanimljive priče, poeme i putopise, a ja volim raznovrsne, dobre i zanimljive priče, poeme i putopise. Najtoplije preporučam.

2. ...da je umjesto ovog posta trebala biti priča radno naslovljena "Formula", koja počinje ovako: "Otpila je poveći gutljaj...". Još razmišljam je li bih u priču ubacio i to da sam kao mali govorio da ću biti vatrogasac.

1. ...da idućih najmanje četiri tjedna neću biti dostupan putem interneta. Pa tako ni blogu. Ostavljam ga pod bludnim okom mog prijatelja Gjuree. Od svih tehnoloških komunikacijskih pomagala namjeravam koristiti isključivo svoju staru Nokiju 6310.

Zadatak prosljeđujem: Lisi, Baki, Strokeu, Herostratu, i Rutvici; jer su ga već odradili.

pppppppppoz

- 01:30 - Komentari (18) - Isprintaj - #