1.000.000 puteva do sreće

Klikni tu >> NATRAG NA START

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2014 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (7)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hot spot
New York - 7 dana
Heerlen - drugi put
Tko je nas heroj?
Heerlen na jugu Nizozemske
Dinamo nije pravni nasljednik Croatije
Frankfurt na (g)majni - 2.dio
Frankfurt na (g)majni - 1.dio
ko je tu lud...?
Billund, gdje je to?
Čitam te ko knjigu
Undutchables III
Undutchables II
Undutchables
Sjever je sjeverno...
Uhvatili Karadzica
Broj kojemu tamo nije mjesto
~ enjoy Croatia ~
Nasao sam si bicikl
Swastika ili kukasti kriz
Prosirimo Firefox
Brodom kroz Amsterdam
Za ljubitelje cvijeca
Nizozemska u malom
(Polu)Zelena Toyota...
Pretraživanje servisa blog.hr
Šta i kako sa slikama na blogu?
London, tri dana, dojmovi i fotke
Pariz u samo sedam sati...
Redizajn svoje blog stranice...
Koji sam ja kreten!!!

Linkovi
(Ne)poznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!

baddisk.info
Forum za system administratore i one koji se tako osjećaju

fresh 'n' fit
Blog posvecen svim aspektima covjekovog zdravlja

kompjuterana
Perine kompjuterske mudrolije

Poznanici
Mračni Bloger
Marko je nekada bio sysop Zagreb BBS-a, pa je vodio repro studio, pa je postao i suvlasnik časopisa NeT. čiji sam i ja bio suosnivač, pa je...
Bilo bi fakat previše nabrajati, čime se sve Marko bavio ili se trenutno bavi...


Bože sačuvaj
Bino i Boro su bili "normalni" punkeri koji su visili po SC-u petkom i za vrijeme trajanja Polet platza utorkom ili četvrtkom, na Mažurancu preko dana (poslije ili prije škole), a kasnije sve rjeđe na Ribnjaku navečer.

Glinena ovca
Iza naziva "glinena ovca" jedva sam prepoznao Davora, simpatičnog lika s kojim sam išao u srednju školu. Davor je bio jedan od većih obožavatelja Laibach-a u Hrvata.

08.01.2009., četvrtak

Slovenci nasi prijatelji...

Nemam bas obicaj mijesati politiku u svoj zivot i nastojim je izbjegavati ali nemogu ne primjetiti kako je moj stav prema Sloveniji i Slovencima dijametralno suprotan od (glasne) Hrvatske vecine.

Nikako nemogu zaboraviti da sam odrastao slusajuci Pankrte, kasnije i Laibach, te citajuci Mladinu i Moj Mikro izmedju ostaloga. Prije hrvatske "radijske groznice" te radija Velika Gorica, radija Samobor, radija Siget te radija 101 na samom kraju, slusali smo Top20 radio Ljubljane.

U vojsci sam se vise druzio sa Alesom iz Ljubljane, Peterom iz Maribora te Markom iz Radovljice, nego li sa [zaboravio mu ime] iz okolice Varazdina.

Lasko pivo i dalje smatram jednim od boljih u europi. Cocktu da i ne spominjem.

Uzrecica: Tako mlada pa vec Slovenka... vise govori o nama nego li o Slovenkama i Slovencima laze

Ili ona: Klicem se Sulijo - kao da smo mi bolje prosli cry

Kad god mogu, kupujem hrvatsko, ali u Sloveniji (puno je jeftinije).

Na psecim izlozbama sirom Slovenije, uvijek smo bili srdacno docekani, bilo kao izlagaci, bilo kao suci (stazisti), te smo upoznali mnoge drage ljude koje nam je uvijek drago sresti.

Sto se tice granicnih nesporazuma, ocigledno i jednoj i drugoj strani (mislim na politicare) odgovara da se to ne rjesava vec da imaju kakvu pizdariju na koju se mogu nabacivati praznim rijecima. Da je rjesavanje tog pitanja bilo ikome u interesu, vec bi to odavno zavrsilo na kakvoj europskoj arbitrazi i to puno prije primanja Slovenije u EU.

Na kraju da spomenem Slovensku blokadu hrvatskih pristupnih pregovora. Tu su se pokazali kao NAS NAJVECI PRIJATELJ koji je u stanju nesebicno se zrtvovati i ukazati susjedu da nek ne srlja nosom u guzicu.
Jos da nam mogu kako blokirati pristupanje NATO savezu, odmah bi nabavio kakav CD Brace Avsenik i veselo bih pjevusio: Moj ocka ma konjicka dva... pjeva

EU - DA, za 5-6 godina
NATO - NE

Smatram da bismo trebali ponovo aktivirati svoj polozaj vodece zemlje pokreta nesvrstanih.


- 13:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #

01.01.2009., četvrtak

Sretna nam nova 2009.

Gledao sam neki dan red carpet ili neku slicnu emisiju u kojoj su pokazali dio "novogodisnje" ponude Amsterdama, sto me ponukalo da obavim mali prednovogodisnji shopping, dok je zenski dio drustva kupovao donji ves, uredjivao nokte i obavljao ostale poslove u kojima muski (obicno) samo smetaju.

Pored vec otprije poznatog Hemp caja, kupili smo si i Hemp cokoladu kao i nezaobilazni hit ove sezone, lizaljke ili ti ga rollipops. Eto konacno sam docekao ono na sta su me roditelji kao klinca upozoravali. Znate ono: nikada nemoj uzeti od nepoznatoga bombon ili cokoladu, unutra moze biti droga.


Svim ljudima dobre volje, zelim sretnu i manje stresnu 2009.


p.s.
Duhan, alkohol, gazirana pica i slatkisi, stvaraju ovisnost i stete zdravlju. Smanjite konzumaciju istih na minimum.
- 07:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #