Ljudožder vegetarijanac

05 ožujak 2012

Ne možeš vjerovati da film koji se regularno prikazuje u svim CineStar kinima još nije stigao u Zadar.
Ono što me još više živcira što sam poslala nekoliko poruka u priloženim ikonicama, mail i još sam zvala i telefon i automat, prvo u Zadru, onda sam se usredotočila na Zagreb i nitko se ne javlja. U oba grada.
To me podsjeća na odrastanje u Rijeci, kada su se filmovi prvo gledali u Zagrebu, da sad ne ulazim u detalje oko Beograda.

Zatim, poveznica trailera filma više nije gledljiva na mojem facebook profilu jer su na taj način povrijeđena autorska prava?! Naravno da treba poštovati autorska prava pa makar kredom na asfaltu nacrtao kocke za cip-cop, ali bojim se da ne shvaćam kako trailer na YouTube-u može ikome naštetiti, dapače.

Mislila sam da su najveći kreteni oni u T-Comu i HEP-u, ali prevarila sam se.
Kina s 5 zvjezdica.
Aj nemojte srat'.

<< Arhiva >>