Reklamni blok

12 travanj 2011

Svakog dana, ispred TV-a, osjećam se kao idiot. Jesam li ja baš toliki krele da neki PR tim misli kako će me uvjeriti da se hrpa suđa može oprati samo sa dvije kapi tog i tog detergenta za suđe? Poludim kada vidim zagorenu tavu koja se čisti mlakim stiskom dlana. A pored toliko vodoinstalater gelova ja se uvijek vratim dobroj staroj gumenoj otčepilici. Isto tako primjećujem da više nema smiješnih, ironičnih reklama. Sada kao pristupaju cijeloj toj priči ozbiljnije. Nema više onih reklama koje čekaš kada će se pojaviti pa ih pokazuješ nekom drugom jer je fakat dovitljiva.
Idu mi na živce i reklame za auto. Ta auto industrija je i dalje među nerealnijim. Prikazuju opuštene ljude koji se opušteno voze... Mislim, gdje je niknula ta reklama? Mene vožnja iskreno muči. Kad se približavam autu, ozbiljno ga počinjem promatrati kao trošak. Benzin je preskup. Nekad sam se čudila kako su čokoladice i čips na pumpi skupi, a sada mi, pored litre benzina, izgleda kao da su na akciji. 15 kuna za Milku? Sitnica! Nedavno sam gledala Jay Lena koji se našalio da će se u SAD-u ljudi pozivati na bocu nafte jer je gorivo postalo skuplje od najskupljeg vina, pa zaključujem da nije nigdje blistavo, ali oni nam i dalje mažu oči kako je trpati auto u petu brzinu opuštajuće.
Smetaju me i reklame za šampone i regeneratore. Tako su nas do prije godinu dana tlačili sa ulošcima i tamponima, nije bilo bloka reklama bez pet, šest reklama "za one dane u mjesecu". Sada su se velike industrije okomile na žensku kosu. Glava vam izgleda poput obojene kacige. Mislim, ne možeš tako komunicirati s kupcem. Sada znam zašto su svi ovi tipovi u tvom redu. Nisam neki štovatelj muškog uma, ali ovo je prilično ograničavajuće.
Dalje, fascinira me koketiranje s hranom i higijenom: deodorant s jogurtom, šampon s avokadom, omekšivač za rublje od čokolade i tako redom. Želim reći, hrani je mjesto na tanjuru, a ne ispod pazuha.
Ono što je najveća nebuloza jest trenutak kada su ukinuli reklamiranje duhana, ali je etički reklamirati tablete za smirenje. I stvar je otišla prilično daleko, jer postoje tablete za "miran dan" i "miran san". To je prava pravcata katastrofa. Ne možeš poticati ljude da kupuju tablete za smirenje. Ili možeš?

Big brother ili big %#/()))#"!!!!%$=?*$#$

01 travanj 2011

Priznajem, kriva sam po svim dijelovima optužnice, nekad davno, pažljivo sam pratila što se sve dešava sa stanarima u BB kući. Ta mi se emisija toliko sviđala da sam sve aktivnosti podređivala terminu prikazivanja, a s jednakim užitkom gledala bih i reprize dan poslije. Pa tjedne sažetke. A sad se više se ne mogu sjetiti tko je vodio prvu sezonu, ako je Antonija Blaće bila jedna od kandidatkinja?
Onda je cijela ta priča otišla pomalo predaleko, a i ja sam u međuvremenu pronašla Život.
Nedavno je počela nova sezona i iako nisam nijednu epizodu pogledala, ali toliko sam isterorizirana informacijama da otprike znam da je unutra nekakva vesela ekipa i da se Drug Tito veselo smješka u grobu. Ima neko smetlište i neki stanar ima govnić na donjem vešu. Ono, zaboli me.
Ali danas, oko 9 ujutro, gledam TV, pijem kavu, i prestravim se kad vidim najavu emisije koja je valjda bila navečer- dva kandidata, pored još nekoliko spavača, ispod deke, imaju odnos? I to mi serviraju, te nakaze, u 9 ujutro? Kad su djeca budna i kad sav normalni svijet želi imati donekle normalan dan? To je onaj RTL koji likvidira voditeljicu jer spava s tipom koji tada nije bio oženjen, ali kasnije se sve pospremilo pod tepih, pa je na kraju ispao oženjen?
Naravno, nisam ja anđeo. Naravno, imam i ja putra na glavi, ali koliko napaljen moraš biti da bi imao odnos na krevetu pored desetak drugih ljudi? Kakva je to strast, je li to nešto što mi ne znamo kako je, pa smo zapravo zakinuti? Primitivni? Uskogrudni?
Ipak, mogu jedino reći da ja tako nešto ne bih mogla "učiniti" ni dok moj vlastiti pas hrče na podu jer brijem da će imati traume, a oni opće u sobi prepunoj ljudi.
Moja konstatacija jest: umjesto da RTL nađe budale i ponudi im recimo 200 eura da rade show i glupiraju se, oni rade od sebe budale za kikiriki jer su jednostavno idioti.
I mislim da se nisam dovoljno dobro izrazila, možda sam iskrivila pojam idiota- ovo je jedna sasvim druga dimenzija kretena.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>