od grija do kajanja

15.03.2008., subota

nešto lepo

Napokon mi je došla u goste drugarica iz Pa. Dogovaramo se svaki vikend da se vidimo i onda odlažemo. U busu, kada sam išao po nju, sednem pored neke simpatične devojke i razmenimo par rečenica rofl. Nakon što sam saznao par bitnih detalja, pokupim drugaricu na stanici i nakon što smo se sredili zapalimo u grad i naštimam da naletimo u jednom lokalu na ovu iz busa... sretan opet mi je delovala simpatično a dobio sam i potvrdu sretan. Eto, opet sam bio zločest. Samo izgleda da ima nekoga jer je neko nešto iscimao gadno pa je na neki prek način otišla iz grada. Shit..
A Vi kako te? Ima ženski? fino
Lipo sanjajte kiss

Pih... skroz sam zaboravio. Dobio sam veliku tenisku loptu od koleginice s posla. Dosta je starija, tj. 7 godina ali se super kontamo. Danas sam išao do nje, dobio tu loptu i neki slatkiš. Išli smo u šetnju, po sestrinog klinca u vrtić... E to je bilo simpatično iskustvo. Nisam bio u vrtiću od kada sam ja išao u njega zubo. Sva ta razdragana deca... Super atmosfera.

<< Arhiva >>