midnightrambler

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
noćni zapisi

mail
midnightrambler.p@gmail.com

nedodirljivi:
DerzaFanistori
Saudade

oni su zalutali noću

Free Counter


24.05.2008., subota

Kišna noć pred domom centralnog komiteta

Mogu li opet staviti noge na
pretinac za rukavice?
Pričati o Lucindi i
poljubit ti vrat?
Brisači su pokušali
pokazati put za nas dvoje,
već preboljenih od prvog trena.
Ne pitaj za nju, ona je bila
samo žena.

- 12:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.05.2008., srijeda

crveno i crno

Ništa više nije tako fatalno i izvjesno
otkad se ne sjećam pjesme
ni gdje si sjedila
kad sam te prvi put vidio
kako njišeš bokovima
i plešeš po stolovima
raskalašenih budala.
Ne prezaj od onog što smjeraš,
zlatnu auru ostavi klišejima
i samo me ugrizi za vrat,
zapjevaj jorando i pit ćemo
jeftini porto u kupleraju
sa crvenim stoljnacima ljepšim od
tvoje haljine, napola rašivene...
koja napola skriva sjenu bedara
na kojima sam spavao mirno.
pokrij me kad te opet ostavim z
uvijek po ko zna koji put
i ubij pticu rugalicu
prije nego se trgnem u snu.
- 15:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

20.05.2008., utorak

Kolodvorska

Pričaj mi o baki
još samo par minuta
jer moram dalje na neki vlak.
Ponijet ću miris, jutro uz rijeku i
pahulju maslačka
koji si mi otpuhnula u kosu...
Ne brini. Ne vraćam se.
Budi dobra.
I budi nekom 'najbolja'.
- 07:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

19.05.2008., ponedjeljak

Oprosti

Samo nekad sjedni šutat ćemo o svemu
slučajno ću ti dodirnuti ruku,
pomirisati kosu dok ti mičem trepavicu
i...znati da za tebe ja nisam taj...
iako znaš moje tajne
i sve što nije nikad bilo.
Znam da ceš opet otići
u izmišljeni život i nije me strah,
opet čekati, što bi portugalci rekli kao saudade
(ona koja sa čežnjom čeka nešto što se nikad neće dogoditi).
Nemaš pojma koliko malo sjena je poput tvoje
i koliko oprosti stane
u neprospavanu noć.
- 09:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.05.2008., četvrtak

na pola

Od tih pola osmjeha,
živim danima,
duže nego od pola kruha
koje odavno kupujem...
Odavno je sve na pola,
i pola kreveta
hladno je odavno...
iako se nekad učini,
kad se probudim i sjena se poigra...
šteta, otišla si u pola moje riječi.

- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.05.2008., subota

new dawn fades

A change of speed, a change of style.
A change of scene, with no regrets,
A chance to watch, admire the distance,
Still occupied, though you forget.
Different colours, different shades,
Over each mistakes were made.
I took the blame.
Directionless so plain to see,
A loaded gun wont set you free.
So you say.

Well share a drink and step outside,
An angry voice and one who cried,
well give you everything and more,
The strains too much, cant take much more.
Oh, Ive walked on water, run through fire,
Cant seem to feel it anymore.
It was me, waiting for me,
Hoping for something more,
Me, seeing me this time, hoping for something else.




*umoran sam ekipa i možda ova prelijepa pjesma Joy Divisiona može to malo približiti. Možda će vam biti drago čuti da pomak, odlazak nije povlačenje, nego uživanje u suncu (Here comes the sun). No Time to lose!
- 01:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

07.05.2008., srijeda

so this is goodbye

I thought I was someone else,
Someone good...
Lou Reed



Saudade: Javi se, jel idemo?, Srdelice.....................Tesari: Previsoko sam podigao grede, Uranova pikulo: keep writing, Tajp, hvala što si mi pokazao kako se to radi, mislim otvoriti blog. Nike: svađat ćemo se opet. Erupcijo, manje njam njam, guza ti je opet velika; šta reć, palim mostove okruga Madison, e kad smo kod toga; najbolja scena na križanju kad on gleda u retrovizor, e ja više ne gledam....
Danas mi je mami rođendan i kaže da je u kurcu, doživjela je 74...kako me raspizdila...we'll meet again.
- 22:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

02.05.2008., petak

Zar još uvijek?


Moram te noćas prespavat i
ujutro zaboraviti
kako krmeljava držiš šalicu,
kako pijana tražiš vode
i kako je stisnut uz sebe
tijelo koje paše,
kao da je oduvijek bilo moje.
Znam taj miris,
tu haljinu
koju sam
vidio na lutki....


- 23:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

01.05.2008., četvrtak

Aniti R.I.P.

Strange to see the sun don't shine today
But I ain't in the mood for sunshine anyway
Maybe I'll go insane, got to stop the pain
Maybe I'll go down to see Kathleen
Swallow comes, tells me her dreams
Says she'd like to know just what they mean
Feel like I could die as I watch her flying by
Riding the north wind down to see Kathleen
Stars hang high with the ocean roar

The moon has come to lead me to a door
It's crystal 'cross the sand, the waves they take my hand
Soon I'm gonna see my sweet Kathleen
Soon I'm gonna see my sweet Kathleen

* jednoj jako dobroj i toploj osobi koja je otišla tuđom pogreškom. Još mi se učini da vidim njezino lice u tramvaju, al to je kažu normalno.
- 01:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

<$TekstPosta$>
- <$VrijemePosta$> - Komentari (<$BrojKomentara$>) - Isprintaj - #
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)