nedjelja, 08.10.2006.

Da nekaj čitate :)

Pa da malo i ja nekaj napišem....
Kaj da Vam (obratite pozornost na veliko slovo... wink) kažem...Jučer smo Casper, Đubi, Karmen, Iris, Muc i Mucina frendica (Valerija, zar ne? ) i ja, bili na pizzi u Mozartu.....pa smo se super izludirali, baš da obnovimo baterije za izdržavanje još jednog tjedna škole... Polije mozarta smo otišli u Santiago i nastavili zajebanciju....fakat je bilo super!!thumbup
Inaće, znam da bih trebao provoditi ovo vrijeme za knjigom, ali ne kanim danas nikaj učitheadbang...jer sam veći dio prijepodneva bio vani, a poslijepodne se palaniram naći sa starom ekipom iz osnovnjaka...pa ću klasićno ostaviti sve za štrebanje u ponedjeljak ujutroheadbangheadbangnono...
Još kad se sjetim da moramo napraviti za Bašu (Štakora-Bašića) one dvije interpretacije, naštrebati književnost i ponoviti matišu za test, dođe mi da....joj neda mi se niti mislit kaj mi dođeheadbangwink LOLLL
Uglavnom, vidimo se svi sutra u školi, držim nam svima fige da preživimo i ovaj katastrofalni tjedan koji samo kaj nije poćeo....no

P.S. Kada ponovno čitam ovaj post, zapitam se zašto ga uopće pišemzujo, jer je tako glup i dosadan...al evo, neću da ispadne da sam odustao od bloga (ali mi je inspricija jednaka tg PI kroz 2= 0 - valjda LOL)
Pozdraffff..........wave

Napisah u 16:13 Piši mi (2) Print this! #

<< Arhiva >>





Komentari On/Off

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje sam skrio reklamu za izgled kursora :)) I'm so evil.. :)))



Hallo ekipa!
Ja sam X.X. (glupo mi je navoditi imebang), imam 16 godina i uskoro ću ići u 3.razred jezične gimnazije-Lucijanke (iako ovo gotovo sve govoriwink)....
Volim: društvo, zabavu, dobru mjuzu (slušam sve osim narodnjaka i slično), slobodno vrijeme....etc.
Ne volim: sve što uključuje školu (osim naravno frendova)
Treniram N.@.n.B.u.d.o.cool već 10 godina, putujem svugdje na turnire. Fakat sam nabrijan na borilačke sportove, pogotovo naPride, UFC i slično...
No ovom blogu naći čete sve i svašta....od gluposti za školu, do Bog zna čega.....
Uživajte........!!!!
Linkovi
Blogovi:


KUM


Lovasićka


Stella


Devil's Gate


Ivy


Nixa
Salopekova stranica
Beštija

Da vam skratim vrijeme yes


















kolko vas je na blogu





Brojač :)