srijeda, 22.11.2006.

Evo me natrag

Evo, da i ja nekaj napišem pa da mi skomentirate, jer mi je fakat nekak dosadno, premda je štrajk.. coolcool
Sad sam baš pokošo nekaj skomentirat na casperovom blogu i nije mi htjeo poslat tak komentar, niti kao član blog.hr niti kao anonimac, piše da pazim na velika i mala slova...al dobro, valjda je to samo privremeno, u biti, vidjet ću ak će mi uopće htjeti poslat ovaj post...
Baš sam maloprije čuo da niti sutra nema škole i da se štrajk nastavlja yesyes
Inaće, danas me fino ispuvo vjetar i zalila kiša, jer sam od 10 do cca. 16:30 bio vani, pa sad fino kišem, odlićno, al barem sam vidio staru ekipu iz osnovnjaka, koja je fakat podivljala u ovim tehničkim školama winkwink
Slušaš kaj rade pod nastavom i nemreš vjerovat... Al ipak mi imamo našeg Bašu, koji je nezamjenjiv, zar ne? BOOOOOOOOOO?!!! roflroflnut
Ajd, vidimo se valjda sutra na cugi, bye

Pozdrafffff.....wave

Napisah u 21:58 Piši mi (3) Print this! #

<< Arhiva >>





Komentari On/Off

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje sam skrio reklamu za izgled kursora :)) I'm so evil.. :)))



Hallo ekipa!
Ja sam X.X. (glupo mi je navoditi imebang), imam 16 godina i uskoro ću ići u 3.razred jezične gimnazije-Lucijanke (iako ovo gotovo sve govoriwink)....
Volim: društvo, zabavu, dobru mjuzu (slušam sve osim narodnjaka i slično), slobodno vrijeme....etc.
Ne volim: sve što uključuje školu (osim naravno frendova)
Treniram N.@.n.B.u.d.o.cool već 10 godina, putujem svugdje na turnire. Fakat sam nabrijan na borilačke sportove, pogotovo naPride, UFC i slično...
No ovom blogu naći čete sve i svašta....od gluposti za školu, do Bog zna čega.....
Uživajte........!!!!
Linkovi
Blogovi:


KUM


Lovasićka


Stella


Devil's Gate


Ivy


Nixa
Salopekova stranica
Beštija

Da vam skratim vrijeme yes


















kolko vas je na blogu





Brojač :)