ponedjeljak, 31.07.2006.

Brodići i more...

Image and video hosting by TinyPic
Jooj...evo i meni se dogodilo nešto supač ovo ljeto...Bila sam s dragim na moru...ali onako brodićem...baš je bilo cool.On ima jednog rođaka s kojim je full dobar i tako mu je on posudio taj brod da idemo na more par danacool...izdržali smo 2 ali opet je bilo dobro.Kupali smo se cili dan,cilo vrime sam u kostimu bila i upoznali smo hrpu turista na moru.nut
MySpace Layouts


Spavati u brodu je bilo...freaky...onako...on me stalno strašio da će sad neko doći bla,bla...znam da nema tko ali...teže je tako zaspati...rolleyes
Pocrnila sam...što mi je važno..cool...cool Ali mi je malo na leđima ostalo bijelo od kose...onako kako mi je bila raspuštena...ali kad sam skužila sam ju vezala...thumbup
MySpace Layouts


Dragi je uhvatio svega...jednu ribu...ali sam ja odma protestovala pa smo je vratili da pliva...nisam mu dala da više lovi...namcor
Ponjeli smo svašta za jesti...tako da smo se prežderavali...njamiparty ali suvišne kile skinuli smo plivajući.
Iako,moram vam priznati da mi se dragi udebljao...nekako je ...hm...mlohav wink
Nije sad da je nešto bljak...ali trebao bi malo vratiti kondiciju...pa sam ga malo mučila da stalno pliva dead tako da je došao kući krepan...i sad umire doma,leži i neće ide vani...pa ja izlazim većeras s Ninnom,Andelom,Tihanom i Karlom. Haha...girl power. yesthumbup
MySpace Layouts


Bila sam danas do dragog...izgoren je rolleyes i sve ga peče...a što ću mu ja...rekla sam mu da se maže...nono
Samo me poslao u video da mu dignem neke filmove i da mogu doma...eek eto,to vam je ljubav lud
A pustit ću ga malo...što će mi kad ga ne mogu zagrliti...odma kuka da ga sve peće...ma bježi ća namcor
Ja sam se kupala s dječijim kolutom i mogu vam reći da je prva liga...možeš svašta raditi...dobro dođe...a nije velik kao madrac...baš mi je bilo fora smijeh
Eto...uživajte...bang
MySpace Layouts

- 14:39 - Tvoje riječi ( 21 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.