petak, 23.06.2006.

Nešto kao ... "Uskrsnuće"

Evo me...vidim da me nitko nije posjetio dok me nije bilo...ajde ovi moji znaju da me nema na netu...a blogeri...pa ja jos nisam skupila ništa čitatelja pa...vidim da je Anora bila,baš mi je drago,pusa tebi...
Što je bilo samnom??!?nut
Pa onako-škola...sad sam maturantica,posli ljeta u 4 razred...uf,kud prije. Inače sam maturante gledala kao neke starije i zrelije osobe tijekom ovih godina u srednjoj

Image Hosted by ImageShack.us
pa eto i ja maturantica,ne osjećam se baš zrelija a bogami ni starija...
Iako sad kad položim vozački pa sjednem u auto...brrrm...nema mi ravne cerek !!Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I još da vozim ovakvu zvijer... burninmad

Škola je završila,spas,prošla sam s dobrom starom četvorkom...solidno...znam da je petica ostala davno u osnovnoj...ah,to su bili dani.rolleyes


Ljeto je počelo...a ja se još nisam učestalo počela kupati...nadam se da hoću...malo sam ipak uvatila boje.cool
Pripremam se i na ekskurziju sada...krajem osmog...destinacija:Grčka...bit će to cool!!smokinpartywink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Malo će mo se nagledati svih tih spomenika...ali to je dobro,malo opće kulture nikad nije škodilo,Grčka je predivna zemlja...nije loše i ponešto naučiti o njoj,pa znati isprićati nekom gdje si bila...eh! yes
Eh i tako...evo ovo ljeto planiram živiti punim plućima ... nadam se da ću se nauživati jer mi se trenutno neda ni izaći iz kuće...a ne na kupanje ili vani negdi...bljak...nema do moje klime doma...thumbup
Ali malo da se odmorim od škole i idem u život...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pusica...nadam se da će novi post brzo...malo sam ljena...ali eto,trudim se wave

- 14:39 - Tvoje riječi ( 14 komentara) - Tvoj papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.