Vomitorium Primum

19.04.2007., četvrtak

dok sam tražio krešinu sliku vidio sam i ove

pa nisam mogo da ih ne objavim...


Image Hosted by ImageShack.us


se sjećate kak su brodske kabine bile jebeno odvratno klaustrofobične i nezgrapne? bilo je jebeno...
pod prepun naših sranja, sve smrdilo po nama, noćni ormarić pun pive, žderali smo svakakva sranja, smrdila je cijela kabina kad se neko posro, cijeli brod se ljuljao dok smo spavali, rigalo nam se od pijanstva i većina nas je ujutro izpovračala odvratnu gorku zelenu koncentriranu izlučevinu kao ostatak sinočnjeg pijanstva.

i grgo, kak mi je žao kaj niko nije dokumentirao kak smo trčkarali u gaćama po hodnicima i palubi prepunoj rulje, i kad smo bosi protrčali pol metra od razbijene staklene boce a da nismo ni skužili da je bila tam.

ak vam se srce ne rastapa hladni ste. i jebite se.


Image Hosted by ImageShack.us


mi na plaži, meteorsi sviraju, pjesak se ljepi za jebene limenke... mene je boljela jebena glava zbog neznem čega pa sam nosio onaj pejakov naglavnik jer mi je pomagalo i pio sam sam pivu i neznam koj kurac. svi smo densali na mitijorse i sve kaj je sviralo, vetrič je pirkao i valova šum se čuo
kasnije smo grgo, krešo, stojka i ja goli do odvratnih guzičetina otrčali na morsko kupanje među meduze i svi se polupijani smijali ko jebeni kreteni i utrkivali do mora i skakali. i kak je jebeno kad ti testisi lepršaju pod vodom, onako bestežinski. i radili smo vlakić, onaj koji su radili naši rukometaši kad su osvojili svjecko, onaj na podu, tak da smo si svi gledali guzice, osim onog prvog. odvratno. koji je bio prvi?



Image Hosted by ImageShack.us

cuganje na onim nekakvim kućicama dok je sviralo HP i ACDC i psihomodo i neznam šta. neki su se išli kupat a neki nisu jer su bili pičke (ja nisam), tam neki par je insceniro seks na plaži pa je krešo pijan ko kurac išo mahat štapom oko njih, pa smo se svi smijali. stojka se napio u pičku materinu pa je spavao u hotelu otvorenih očiju, i kad sam ga zalio s vodom da ga probudim, sam je neš delirijski probunco i nastavio s transom. skidali smo se na plaži i slikali se sa sunčanim naočalama, penjali se na spasilački toranj i pokazivali guzice od gore, ja i grgo smo potpuno goli trčali dužinom plaže, s gaćama na glavi. i kak je jebeno kad ti se penis nesmetano giba, nesputan odjećom neprirodnom za čovjeka! ko će sa mnom u nudiste?


Image Hosted by ImageShack.us


ovo mi je posebno draga slika zbog koje se smijem kao mali dječak svaki put kad je vidim...
krešo je vidio kartonsku kutiju ispred hotela pa je došo na ideju da utjelovi jednog propalog pijanog prljavog nadrogiranog narkomanskog probisvijeta tako da legne u tu odvratnu prljavu kartonsku kutiju sa ko zna kakvim bolestima a ja ga slikam fotoaparatom.


hahaha...


Image Hosted by ImageShack.us


grgo sere na veceu u mekdonaldsu tam u nekom gradu s kasinima ne sječam se više.

sliko sam i krešu al neću postat jer će mu žena reć da je nepristojan.


kasnije je krešo grgi stao na rejbanice koje ima na glavi na slici pa mu je ovaj jebo mater jer dođu pun kurac kuna, pa su se obadva kurčili neko vrijeme. tražili smo baterije za kazić da možemo rokat al nam je onaj jebeni mešetar dao neka sranja pa smo išli prijetit da nam vrati pare s jozom.


ah šmrc.

- 22:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2014 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (17)
Svibanj 2007 (17)

Komentari On/Off

Opis bloga

Dojmovi i proživljavanja iz pera četvrtog a 06/07


javascript:%20void(0);

adopt your own virtual pet!










javascript:%20void(0);




RASPORED za ujutro
(popodne znate kak funkcionira)
















Što mislite o ovom blogu?


E čovječeee, zakoooon
Super je
Dobar, al treba još radit na njemu
Paaa ono, ok
Katastrofa
Daj ubite se i rješite se tog sranja
Gle, jebote, imamo i anketu!!!!









Maturalac

samo za nap...




evo pa malo glasujte!

Najdraži/a mi je:



Raska
Škare
deda Mladen
Golja
Mandušić
Markovićka
Dunja
teta Helena
Prohaska
Božičevićka
Đuka
Kršić
Drinka
Žena iz glazbenog(ime??!!)
Kaja











VOX POPULI

jorgan ili poplun...?




Pa POPLUN, naravno! Koji idiJot opće govori JORGAN?
JORGAN, fala bogu! Kakav crni POPLUN?















Narode, OJ!

Je li burek jelo za žene?




Ne!! To je sveto jelo znojnih bauštelaca, i žene mu ne smiju prilaziti!
Da! Ne kužim zašto uopće ne bi smjele...? Ma vi ste obične šovinističke svinje!
















NARAVNO DA JE KURČEV BESRAMNI ČIN U TRAMVAJU I DOKUMENTIRAN

pitanje je... želite li ga vidjeti...?




DA! ziher je presmiješno ko i uvjek! daj da vidim E!! hahaha...
ne, pa molim vas... to stvarno nije u redu... mislim, to nije za smijat se nego za plakat... mislim stvarno... nekakve osnove pristojnosti...
fuj gadite mi se i vi i vaš prljavi blog i gubite se ja zovem policiju
ja sam krešina cura i jebat ću mu mater kaj se skida gol okolo budala jedna rekla sam mu već sto puta!








Linkovi