Mislim stvarno,majke mi moje,ovo je B*L*O*G

srijeda, 11.01.2006.

Ljubavne porukice

Moja jedina želja
bila je
da budem malena zvijezdica na tvome dlanu,
ali ti mi nisi dopustio da zasjam.
.
.
Ljubav je kao sjena.
Ako za njom ideš nikada ju nećeš dostići.
No okreni joj leđa
i slijedit će te zauvijek.
.
.
Pogledaj na sat sve će ti biti jasno,nitko nikog ne traži ovako kasno,to rade samo oni kojima je do nekog stalo,a zašto ja to radim razmisli malo...:))
.
.
SVE JE NOĆAS PROTIV MENE,
ČAK I ZVIJEZDE GUBE SJAJ,
KAD TI JEDNOM LOŠE KRENE,
KADA SHVATIŠ DA JE KRAJ,
NOĆAS SVE JE PROTIV MENE,
NIKOG NEMA DA ME TJEŠI,
OKO MENE CRNE SJENE,
TUGA MI SE NOĆAS SMIJEŠI.
TAD MI SUZA SAMA KRENE
DA OTPREMI POGLED TVOJ,
SVE JE NOĆAS PROTIV MENE,
JER TI VIŠE NISI MOJ. :((

- 16:11 - reci mi ajde reccci (0) - natjeraj printer da printa :) - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Mislim da ću u ovom blogu pisati o svemu i svačemo,pošto idem 2.razred opće gimnazije,a nas gimnazijalce zanimaju svakakve gluposti,ali i zanimljive stvari...Pisat ću o nekim postignućima moje škole,ali kako o postignućima tako i o totalnim promašenim slučajevima(kao što smo ja i moja ekipa).Svi znaju da gimnazijalci puno piju,e pa tako znači da ću pisat i o raznim pijankama....Uglavnom samo vi dođite na blog pa ćete vidjet o čemu ću pisat!
    Poželite mi sreću :)

Linkovi