Miastenia Gravis

26.02.2011., subota

Dobih želju tipkati po svom blogu...

Dakle, kako napisah u zadnjem postu, prolazim kroz nešto osobno, ali eto došlo mi da mali dio napišem.

Eto, prolazim kroz razvod. I kako to obično biva kod mene - sve što se događa u mom životu jako utječe na moju mijastenijurolleyes.
Naravno, i razvod.
Prošla sam sve, od užasne tuge, užasnih bolova unutar mene, jake želje da se popravi nekako i da na neku foru ipak zadržimo taj brak...do pomirenja sa krajem, sa činjenicom da je pokazao da je kukavica (njegove vlastite riječi su to) koja ne može biti sa mnom zbog svega što imam, do konačno moje vlastite želje da se taj razvod konačno finalizira kako spada, sa velikom nadom da će tada konačno moj mozak i moj organizam možda polako krenuti na bolje stanje...yes
Ne znam šta bih pisala...da, da je sve to utjecalo na moju mijasteniju. Na žalost, moram reći...
Naime, sada u apsolutno svemu ovisim o roditeljima (da, kod njih sam), jer nažalost, ništa ne mogu sama, ni oblačiti se, ni skinuti se, ni tuširati se...ma ništa, pobogu. headbang
A ja kakva jesam, to doista mrzim puknucu. Fali mi moja samostalnost, ali očajno mi fali. Uh, jedva čekam da sve s razvodom konačno završi, da se sve konačno počne vraćati u tu neku kvazi normalu (ma, ako treba, natjerati ću se da se oporavim, kako god znam i umijem!smokin)

O, Bože, opet nemam pojma šta dalje pisati...eek
Je li u redu ako ostavim post ovako mali, kakav je trenutno?
Doista ne znam imam li išta još napisati, valjda zato što sam počela po forumu ispražnjavati sve što me muči...http://forum.hr/showthread.php?t=196885->to je link na forumsku temu mijastenije, pa koga zanima neka slobodno škicne...

Ozbiljno, nemam šta dalje pisati, dozvolite mi da budem ovoliko kratka, znam da sam jako rijetko do nikad rofl bila takva... Ali, eto, znam da ću opet štogod natipkati kada mi dođe... Za sada, pozdrav, ljudi! wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.