Mia-go away!

ponedjeljak, 10.07.2006.

Pozdrav drage moje! Vidim da se neki pitaju šta je samnom...e pa samnom je relativno sve ok! Mia se javlja tu i tamo, u tragovima, no više ne kontrolira ona mene,nego ja nju. Sve su rijeđi trenuci saginjanja nad wc školjkom i pretrpavanja....imam 51 kg. Pijem tonalin i mislim da funkcionira mada ću prestati kad popijem do kraja jer brijem da ne trebam više skidati. Sve je samo u psihi, moja još nije skroz ok i imam napadaja depresije i sličnih nezadovoljstava al nadam se da je to zato šta se moj loš period bliži kraju. Da, ljeto...idem na kupanje kolko mi fax dozvoljava jer nastojim riješiti šta više ispita mada bi se sad slobodno mogla zajebavati jer sam apsolvent...al ne želim previše stvari ostavljati "za sutra" jer me čeka sad nešto novo i drugačije, prijelazna faza u životu, dal će to biti magisterij, posao ili novi fax...nemam pojma. Vjerovatno ću znati kad bude vrijeme. Iskreno, malo me plaši šta je gotovo s faxom (barem predavanjima) nekako se osjećam zbunjeno, u stilu "šta sad?" kao ono kad završiš osnovnu i srednju školu, vjerovatno ti je tamo bilo super, navikao si se...a onda promjena! Kako su samo prošle te 4 godine faxa...užas! A kad me netko vidi ne vjeruje da imam 18! :) I tako, toliko od mene zasad...kako ste vi? Pusa velika svima!

- 12:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi