Mia-go away!

četvrtak, 01.06.2006.

Neko vrijeme me nije bilo jer jednostavno nisam znala šta da pišem; šta napisati o nečemu šta se stalno ponavlja i moguće je i predvidjeti bez ikakvih suvišnih rečenica; jer da, jedan začarani krug i stalno se vraćam na početak i dolazim do kraja, pa se opet vraćam...
Opet manje rigam i o zato jer sam manje doma; žalosno je da je to jednini način da se održim dalje od wc-školjke. Ali je. Kad trebam puno učit i kad me svladaju obveze-povraćam. Kad je sve ok-nekad povraćam iz dosade. Sad sam stvarno zapela da skinem te 2 kg koje još uvijek nisam skinula čisto iz nekog stalnog trganja između želje da smršavim i želje da jedem normalno i ne opterećujem se; jer primjećujem da čim malo počnem brijati na dijete i tako to-odmah kao da postajem neka druga osoba, neka namrštena, opsjednuta izgledom, i najmanja kriva vlas na glavi me iznervira...a ne želim to. Zar je to toliko povezano? Zar ne možeš biti lijep i sretan istodobno? Da, neki mogu, njih smatram na nekom višem nivou definitivno...
Počela sam pit i onaj tonalin i baš me zanima kako će to djelovati....

- 12:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi