Mia-go away!

srijeda, 12.04.2006.

Da, di sam stala...hm, kontrola; da, zlatna sredina...baš sam sad malo čitala. Zato se i zove "zlatna" jer je najoptimalnija i najteže ju je postići,jelda?
Ljudi kao da su stvoreni da idu u ekstreme;oni koji imaju ravnotežu nad svojim životom...hm,stvarno im se divim. Vjerujem da su rijetki. Ali ne znači da ne trebamo težiti tome;upravno suprotno. A ta kontrola, slažem se da ne bi bilo dobro ni bez nje;ali previše kontrole dovodi do nezadovoljstva, jednoličnog života koji se uvijek svodi na sve dogovoreno i isplanirano, bez iskakanja iz rutine, bez promjena, predvidljivost i kolotečina...ni to ne valja. Šta valja onda? Sve je to kontradiktorno i možda smo premladi da uspostavimo tu ravnotežu.
Anie, šta se tiče tvog posta...pa gle, imam i ja uspona i padova, nekad očajnički želim prestati a nekad ima i dana kada padnem u bed, ne vidim ništa pozitivno, mislim samo kako je mija dio mene i jednostavno me baš briga za posljedice i popustim ponovo...ali nasreću, tih popuštanja je sve manje i mislim da bi se mogla izvući, ubrzo...
Šta se tiče ostalih cura, nadam se da će i one izaći iz toga. Jer to je opsesija, to nije normalna težnja za mršavljenjem. Vjerovatno smo sve krenule normalnim tempom, manjim obrocima i sličnime, a to se pretvorilo u totalnu...bolest, neznam. Tolika opterećenost izgledom, tolika borba sa hranom, samim sobom, mrcvarenje tijela....pa to ne može dobro završiti.
Kod mene nije dobro završilo; jer sam već 10tak godina u neprestanoj borbi, i samo u zadnjih godinu dana primjećujem pomake na bolje. Ono šta se desilo u tih 10 godina kao rezultat toga svega-nije lijepo iskustvo. Možda sam zato otvorila ovaj blog, da pomognem sebi i drugima. Znam da nervira kada te ljudi gledaju, govore "kako si smršavila, razboljet ćeš se" (pogotovo stariji-ono-šta oni znaju) i mene je nerviralo...a sada ja to tako gledam. A ni ne vidim vas; samo ono šta pišete, kao da čitam svoje misli od pred nekoliko godina. Zato se nadam da će bar nešto sa ovih stranica imati pozitivan učinak, ikoliko. Nisam ni ja izliječena i osvještena, ali trudim se. Mršaviti i izgledati lijepo-super-u granicama normale. Ništa se ne ostvaruje preko noći;barem stvari koje su vrijedne i trajne. Ma koliko se izgladnjivale ovaj tjedan;idući možete to nadoknaditi. A psiha i tijelo ide kvragu; ostaju ožiljci, poslije ih treba liječiti. Zato je bolje spriječiti nego liječiti.
Vilinskaprašina, da, čitala sam nešto nedavno, nešto kako cura nije sretna....vidiš, ispada da nitko od nas nije sretan previše; mršavimo, nismo sretni. Problem je očito dublji od čistog mršavljenja. Znam da kod mene je.

- 19:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi