Meta Woolf

24.01.2008., četvrtak

Emovere

za kompletni ugođaj -dok čitaš donji tekst ( obrati pažnju na audio -pogotovo )

Ja sam jedna od onih koja ima višak emocija.
S tim viškom često ne znam što ću ni gdje ću s njima

Nudim je Ciganima u prolazu,
prijateljima ali i onima koji mi nisu,
susjedima kao šalicu šećera pa vrati kad budeš imao ,
nepoznatim prosjacima na ulici jer su poput nas,
životinjicama u svim oblicima i pojavama,
šarenom cvijeću što raste,
moretu što klapata dok šećem pored...
i mislim, mislim, mislim
i...
( da, danas sam malo "emocionalna" jer imam rođendan)
pa
mislim i mislim i mislim ... ( emovere = uznemirenost )

Možda mi Bog nije dao onakvu obitelj kakvu sam ja za sebe sanjala
ali mi je dao djecu kakvu sam željela
i prijatelje kakve sam si željela
i sebe, kakvu sam si željela

--------------------------------

Jutros se nisam probudila vesela.
Uletila sam u emocionalnu suprotnost.
Tužna sam. Baš, jako tužna. Ali ono jako jako jako jako jako jaaaaako tužna .
Jaaaaaaaaaaaaaaako

Koristim ovu priliku da se iskreno potužim i isplačem pa da izađem u svijet , docnije, skockana.
Pa da nitko ne vidi što mi je.

Ajmeeeeeeeee

Ipak ------
-ovaj recept - pali.

Plačem ali i smijem se.

Naučio me jedan mudar čovjek da kada me spopadne neka žešća emocija ( koja riskira da me preplavi )
da nju u cjelosti prihvatim, welkamim i postepeno potvrdno pojačavam
( u mislima )
i da nema te emocije koja može izdržati prodor svjetla na nju.

I tako je.
Počela sam se najprije smiješiti sama sebi, a zatim i smijati.
Bez obzira što su mi oči još suzne, a nos šmrkav ( :)))) )

Nema ništa smiješnijeg od samoizazvane tuge.

Ja mislim da sam danas tužna jer sam konačno spremna
beeeeeep beeeeeeep beeeeeeeeep beeeeeeeeeeeeeep
beeeeeeeep
beeeeeeeeeep

Treba odustati od presnažnih - potreba - kaže onaj moj mudar savjetnik.
Jer od prevelike potrebe - izgorimo - ili pretvorimo u pepeo onu drugu stranu.

Da, treba otvoriti dlan i polako puhnuti u tu pahulju od leda i vatre koju predugo držim stisnutu u šaci.
Puhnuti i pustiti da ode, lagano, bez gorčine.

Danas ću osmisliti jedan mali ritual da to i u stvarnosti provedem u djelo.

Ajme, opet plačem.... Uh....
Idem od početka - ja sam jaaaaaaako tužna, ali
jaaaaaaaaaaaako jakooooo jaaaaaaaako tužna, ja sam najtuuuuužnija osoba na svijetuuuuuuuuuu

hehe lickam usne slane od suza dok pokušavam uskladiti u sebi ono što je ionako jedno te isto. suze ili smijeh .

Emocija obično predstavlja pojačan i energijom nabijen tijek misli i zbog njenog često nadmoćnog energetskog naboja nije lako ostati prisutan i promatrati ju.

Ona želi nadvladati i obično uspjeva, osim ako u vama ima dovoljno prisustva. ( prisustvo - biti intenzivno svjestan trenutka )

Ako ste, manjkom prisustva, uvučeni u nesvesno poistovjećivanje s emocijom, što je normalno, ona privremeno postaje "Ti"

Često se izgrađuje krug između misli i emocija i tako oni non stop hrane jedno drugog.
Misao stvara uvećani oblik same sebe kroz emociju, a vibracijska frekvencija emocija nastavlja da hrani tijek misli i tako u krug

U osnovi, sve emocije su modifikacija jedne osnovne emocije-----ali neću sad o tome


emocija znači uznemirenost .
riječ dolazi od latinske emovere što znači uznemiravati. ( iz knjige Tolle - Moć sadašnjeg trenutka )

- 23:01 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi