![]() |
| svibanj, 2006 | > | |||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Na ovom blogu govorit ću o svojim problemima, muzici i znanosti.
O meni:
Ja san iz Splita, iden u srednju skolu, slušan metal, mrzin šminkere, cajke, i glupe ljude.
Hobiji:
Spavanje i čitanje knjiga, biljar
Mane:
Znan bit naporan, tvrdoglav, naivan
Odlike:
Odlučite vi.....................
Zašto radim blog?
Da bi se zabavia i da vidin ima li koji čovik da mogu pričat s njin/njon..........
Jer volin radit stvari koje mogu dizajnirat kako oču......................
Eto.
UŽIVAJTE!!!
Mladic stoji u redu u supermarketu kad spazi
zanosnu plavusu iza njega kako mu mase i smije se.
Iznenadio se da mu mase takva ljepotica, i iako mu se
odnekud cinila poznatom, nije imao pojma odakle, pa je upita:
- "Oprostite, mi se znamo?"
Ona mu odgovori:
- "Mozda se varam, ali mislim da ste vi otac jednog mog djeteta!"
Film mu se odvrti unatrag na zgodu kad je jedan jedini put bio nevjeran. Rekao je:
- "Boze, jeste vi striptizeta s moje momacke veceri, koju
sampred svim kompicima sevio na biljarskom stolu, dok
me je vasa frendica mlatila po guzi mokrim celerom i gurala mi krastavac u supak?"
- "Ne", odgovori ona: "Ja vasem sinu predajem engleski."
Mladi Huso izvao Fatu na veceru. Citava vecer prosla super,
i Huso prati Fatu kuci. Dosli pred vrata, Huso se nasloni na zid i kaze Fati:
- "Pa eto, noc je bila dobra ali bi bila jos bolja kad bi mi popusila."
Kaze Fata:
- "Jesi li normalan, nisam ja takva."
Huso:
- "Ma znam da si vec pusila, de mi popusi."
Fata:
- "Ne mogu ovdje pred vratima, sta ako me vide moji?"
Huso:
- "Ma nece, de mi popusi."
Fata:
- "Sta ako me neko vidi iz komsiluka, sramota."
Huso:
- "Ma nece, de mi popusi."
I tako se oni nagadjaju, kad.... otvaraju se vrata,
izlazi Fatina sestra sva rascupana i kaze:
- "Fato, ili mu ga ti popusi, ili cu ja ili ce mama i
tata sici pa ce mu ga oni popusiti, samo nek kreten skine ruku sa interfona."
Puse travu zec i pile. Smota zeko mali joint i puse oni tako pa upita zeko pile:
- "Jel osjecas nesto?"
Kaze pile:
- "Nita..."
Smota zeko veci joint i puse oni tako ka opet upita zeko:
- "Jel osjecas sad nesto?"
Veli pile:
- "Nita."
Smota zeko sad joinitnu, natrpa samo trave bez duhana i puse oni opet i pita sad zeko:
- "Pa dobro jel osjecas sad nesto??"
Veli pile:
- "Ne, nita, ni klun, ni kvivca ni noge..."
Kaze covjek Bogu:
- "Cijeli zivot nisam grijesio, dopusti mi da malo uzivam prije
smrti. Uvijek sam zelio vidjeti Havaje, ali strasno se bojim
aviona, a na brodu mi nije dobro. Mozes li mi napraviti most
do Havaja da tamo odem automobilom."
Bog mu rece:
- "To zaista nema smisla, gdje bi bili potporni stupovi,
more je nemirno, voziti tamo bilo bi opasno. Stvarno,
to sto zelis je jako tesko i tehnicki neizvodivo. Mogu li ti ispuniti neku drugu zelju?
- "Dobro", kaze covjek. "Zelio bih razumjeti zene,
zasto govore jedno, a misle drugo. Zasto placu.
Zasto nas ne razumiju. Zasto ne mogu biti
otvorene i iskrene. Zasto ne vide neke stvari ili
ih krivo tumace, to zelim. Razumjeti zene!"
Bog na to odgovori:
- "Hoces li most s dvije ili cetiri trake?"
Free Counter
Sluzbena stranica lord-sa

Službena stranica Iron Maidena

Zabranjeno pušenje službena stranica

Kiss službena stranica

Metallica

Blind Guardian
![]()
AC/DC

Rolling Stones

Venom osnivači black metala

Magnum

Angel Witch

Nirvana official site

Drezga i šest komada(priča koju morate pročitat)
SLASH's Official Fan Site(Guns 'n Roses)
Music download
Nije za one slabog srca
Najbolja stranica za wicewe
Music forum Split






NIJE SVE U METALU IMA NESTO I U ROCK 'n ROLLU







![]()


PASCHENDALE
Battlefield nothing but the blody tomb
Be reunited with my dead friend soon
In a foreign field he lay
Lonely solder,unknown grave
On his dying words he prays
Tell the world of Paschendale
Relive all he“s been trough
Last comunion of his soul
Rust your bullets with his tears
Let ma tell you „bout his years
Laying low in blood filled trench
Kill tim „til my very own death
On my face i can fell falling rain
Never see my friends again
In the smoke,in the mud and lead
Smell the fear and the felling of dread
Soon be time to go over the wall
Rapid fire and end of us all
Whistles,shouts and more gun fire
Lifeless bodies hang on barbed wire
Many soldies eighteen years
Drown in mud,no more tiers
Surely a war no-one can win
Killing time about to begin
Home,far away
From the war,a chance to live again
Home,far away
But the war,no chance to live again
The bodies of ours and ours foes
The sea of death it owerflowes
In no man“s land,God only know
Into jaws of death we go
Crusified as if on the cross
Allied troops their mourn their loss
German war propagnda machine
Such before has never been seen
Swear I heard the angels cry
Pray to God no more may die
So that peple know the truth
Tell the tale of the Paschendale
Cruelty has a human heart
Evry men does play his part
Terrorof men we kill
Human heart is hungry still
Crelty has ahuman hearth
Everty man does play his part
Terror of men we kill
Human hearth is hungry still
I stand my ground for the very last time
Gun is redy as i stand in line
Nervous wait to whistle to blow
Rush of blood and over we go
Blood is falling like the rain
It crimson cloak unveils again
The sound of guns cant hide their shame
And so we died in Paschendale
Dodging shrapnel and barbed wire
Running straight at the cannon fire
Running blind as I hold my breth
Say a prayer simphony of death
As we charge the enemy lines
A burst of fire and we go down
A choke a cry but no-one hears
Fell the blood go down my throath
Home,far away
From the war,a chance to live again
Home,far away
But the war,no chance to live again
See my spirit on the wind
Across the lines,beyond the hill
Friend and foe will meet again
Those who died in Paschendale.
Neki bolesni haiku koji san naša na netu:
Hmm
Život
Smrt jest
Jesen
Kiši
Tuge li
Zima
Zmija
Zloće li
Konjuktivitis
Oko
Teško je
Oluja
Jarbol
Sreće li
Sumrak
Mrak će
Jebemti
Kad bih ja bio ti, a ti da si ja, ja bih tada rekao tebi, odnosno sebi, da ja, ustvari ti, volim sebe, odnosno tebe više od sebe tj. tebe, ovaj mene, jebo te, zbunih se.








WINSTON CHURCHIL
We shall defend our country,whatever the cost may be,we shall fight in the beaches,we shell fight in the fields,and in the streets,we shall fight in the hills,we shall never surender.
GEORGE GORDON BRYAN
„For the Angel of Death spread his wings
On the blast
And breathead in the face of the foes as he
Pass“d
And the eyes of the sleepers wax“d deadly
And chill
And their hearts but once haved,and for
Ever grew still.“
GENERAL GEORGE J. ROTTON
„It is foolish and wrong mourn the men who died.Rather we should thanks God that such men lived“
EDWARD MUNCH
„From my rotten body,flowers shall grow and I am in them and that is eternity.“






Tekst koji slijedi dio je sluľbenog izvješća američkog Mornaričkog povijesnog centra.
«U oko 14,10 sati, popodne 5. prosinca 1945. Let 19, koji se sastojao od pet TBM Avenger Torpedo bombardera, krenuo je iz baze u Fort Lauderdaleu, Florida, na dopušteni napredni trening navigacije nad morem. Trebali su izvesti navigacijski problem No.1…».
Izvješće zatim navodi detaljnu rutu leta i vjeľbu bombardiranja na malim visinama (to valja upamtiti) te da su se nakon joą nekoliko promjena smjera trebali vratiti u U.S. Naval Air Station u Fort Lauderdaleu. Zatim se nastavlja:
«U jednom avionu bio je vođa leta, stariji kvalificirani pilot instruktor. Ostalim avionima upravljali su kvalificirani piloti sa 350 do 400 sati leta, od čega je barem 55bilo na tipu zrakoplova TBM. Vrijeme iznad područja predviđeno za vjeľbu bilo je mjestimično kiąovito, s vidljivosti od 6 do 8 milja u kiši. Površinski vjetrovi bili su brzine 20 čvorova s naletima do 31 čvora. More je bilo umjereno do valovito. Opće vremenske prilike smatrane su prosječnima za takav let, isključujući let unutar pljuska.
Radio poruka presretnuta oko 16 sati bila je prva indikacija da je let izgubljen. Ta je poruka, za koju se vjeruje da ju je poslao vođa Leta 19 za drugog pilota na istom letu, indicirala je da je instruktor nesiguran u svoj položaj i smjer u kojem se nalazi obala Floride. Zrakoplov je također imao problema s funkcioniranjem kompasa. Pokušaji da se uspostavi komunikacija na frekvenciji određenoj za trening nisu bili uspješni zbog interfererencije s kubanskom radiostanicom, statikom i atmosferskim uvjetima. Radiokontakt bio je izgubljen prije nego ąto se doznala točna priroda problema i prije nego je određena lokacija leta.»
Zrakoplovci u bazi mislili su da se Let 19 izgubio negdje istočno od Floride i da ne moľe naći smjer za povratak. Više se ništa nije čulo od TMB aviona, a nisu pronađeni nikakvi tragovi letjelica u moru. Zna se da su avioni imali dovoljno goriva za let do 20 h. U vrijeme nesretnog leta nije zabilježena nikakva oluja u tom području.
Slijedeća objašnjenja vjerojatno ne zaslužuju previše teksta. Njih navode ljubioci misterija koji vjerojatno nemaju preveliku povezanost sa stvarnošću i zdravim razumom:
NLO...tipično. Jadni svemirci za sve se lako okrive no..
.
ČUDOVIŠTA ...jedu brodove? Ahh...
DIVIVSKA LIGNJA...morala bi biti zbilja velika...
PORAVNANJE PLANETA...uzrokuje negativne sile... Ma, naravno, svi znaju, tu "ima nešto".
ZAKRIVLJENJE VREMENA...brod se teleportira u drugu dimenziju? Einstein kaže moguće, ali manje vjerojatno.
ATLANTIDA ...nestali kontinent i njegovi stanovnici zrakama ometaju brodove i avione. Sigurno.
No, moguće je da ekplotacija plina u moru može uzrokovati potonuće broda. Let 19 najvjerojatnije, nošen vjetrom, je preletio zadani otok i kasnije se orjentirajući se prema sitnim otočićima zbunio misleći da je smjer kojim se udaljavao od obale smjer kojim se ide prema obali, te tako i krenuo.
Također, postoje mnogi prirodni uzroci koji su mogli uzrokovati probleme. Atmosferske aberacije naprimjer. Let teće dobro u sve je normalno, dok ne uletite u zračnu rupu koja vas spusti dvjestotonjak metara. To nije problem, no ako viježbate let na 100 m onda... Dalje, područje je poznato po kratkim i nepredvidivim ali razornim olujama nad tim otvorenim morem. Gromovi i munje dovoljno su da ometaju komunikacijske sustave. Golfska struja i sjeveroistočni vjetar mogu stvoriti vodeni zid i do 30 m koji se ruši na vaš brod.
Kroz Bermudski trokut prolazi 80. meridijan, jedno od dva mjesta na Zemlji gdje se poklapaju se geografski i magneski sjever, te su odstupanja od kompasa opravdana.
Mladi student zrakoplovstva Peter Jensen ukrcao se 11. veljače 1980.na zrakoplov tipa Beechcraft Baron oznake N9027Q. U 4.15 sati poletio je s aeredroma s Harry S. Truman (to je potvrdio aeredromski tehničar). Nekoliko sati kasnije u 8.38, let 667 kompanije Fleming primio je poziv MAYDAY (SOS), a u tom se trenutku nalazio oko 600 kilometara od Bermuda. Poziv je uputio Jensen i dao oznaku svog zrakoplova. U pozivu je rečeno da se nalazi 10 km od Miamija, da je izgubio oba motora i da letjelica ponire, U 8.53 dakle 15 minuta kasnije, dva zrakoplova čula su također MAYDAY, no to je bio čudan poziv. U njemu Jensen kaľe da se nalazi na visini od 150 feeta i da je izgubljen u oblacima. Oblaci su na toj visini, blago rečeno, neobična pojava. Poruka je prenesena u Miami, Jensen je dobio oznaku «nestao», a potraga obliľnjeg područja nije otkrila ništa. Atmosfera je bila čista, oblaka niotkud.
Peter Jensen bio je mlad pilot i postavlja se pitanje njegova neiskustva. Je li mogao pasti pod utjecaj panike i vidjeti oblage ondje gdje ih nije bilo? Je li točno očitao svoj položaj?
U 20.05 tog 11. veljače na otoku Caicos Tower, između San Juana i Miamia, primili su poruku zrakoplova udaljenog deset minuta koji traži dozvolu za slijetanje. Kontrolor leta kaže da se radilo o «mladom glasu». Poziv je bio rutinski pa je i dozvola izdana rutinski. Zrakoplov nikada nije sletio, a kontrola lera inzistira da je jasno čula oznake zrakoplova – N9027Q.
Dozvola za slijetanje zatražena je 12 sati nako nestanka. Jensenov zrakoplov imao je dovoljno goriva za 5 sati leta, a dozvola je zatraľenanakon 16 sati leta. Nije imao goriva ni za let do Bermuda, a čuli su ga i zrakoplovi na tom području...
Čini se da je u tom nestanku sudjelovao cijeli Đavolji trokut: Jensen je poletio s jednog kuta, poruka se čula u drugom, a 16 sati kasnije poruka dospijeva i u treći kut. A kakvo je bilo iskustvo pilota?