Moj tele2 portal registracija - Lijepe djevojke

utorak , 18.12.2018.

Svoje storitve imejte vedno pod nadzorom










Click here: Moj tele2 portal registracija






Imetniki certifikatov HALCOM-CA, POŠTAR®CA, Telekom CA dostop do svojih podatkov pridobite takoj po digitalnem podpisu in brez vpisovanja kode Telekom ID. Dobiveni PIN će vrijediti 15 minuta.



moj tele2 portal registracija

Izaberite period pretplate koji želite da bude naplaćen nakon isteka trenutne i kliknite na POTVRDI. Korisnik može povezati 3 društvene mreže Facebook, Google i Twitter , ali na jedan Telekom Porfil može imati povezan jedan profil od po svake društvene mreže odnosno 1 Facebook profil, 1 Google profil, 1 Twitter profil , Nakon odabire društvene mreže korisnik ga preusmjerava na upis podataka profila društvene mreže s kojim želi povezati Telekom ID. Kako bismo potvrdili da profil u vaše ime ne kreira druga osoba, moramo potvrditi vaš OIB putem HT usluga koje koristite.



moj tele2 portal registracija

Prijava v MOJ E3 - Nakon potvrde, usluga će postati aktivna i biće izvršena naplata za istu.



moj tele2 portal registracija

Registrujte svoje korisničko ime i lozinku za Moj T-Portal. Za pristup portalu Moj T-Portal potrebno je kreirati novo korisničko ime i lozinku. Registrujte se i svom profilu pridružite pojedinačne portale. Postupak je lagan, u nekoliko koraka: 1. Izaberite portal koji ćete prvi prijaviti Moj Mobilni, Moj Internet, Moj Fiksni i popunite polja Korisnik i Lozinka. Ukoliko niste sigurni u korisničko ime i lozinku, kliknite na određeni portal da dobijete informaciju. Korisnik broj telefona sa prefiksom 067, 068, 069 Lozinka posljednjih 6 cifara sa SIM kartice Napomena: Posljednjih 6 cifara sa SIM kartice možete dobiti i SMS-om. Pošaljite poruku sa tekstom SIM na broj 1467. Odmah će stići povratna poruke. Zatim kreirajte novo korisničko ime i lozinku za portal Moj T-Portal. Kad Moj T-Portal nalog bude kreiran, sistem će vam ponuditi da svom profilu pridružite i ostale korisničke portale Moj Mobilni, Moj Internet, Moj Fiksni. Pridružite ih unosom odgovarajućih korisničkih podataka korisničko ime i lozinka.



Moj Portal
Vpišite še drugi del kode Telekom ID, ki ste jo prejeli na svoj e-naslov. Registrujte svoje korisničko ime i lozinku za Moj T-Portal. Ti podatki se zbirajo v neosebni obliki. Što je Moj Tele2? Kad Moj T-Portal nalog bude kreiran, sistem će vam ponuditi da svom profilu pridružite i ostale korisničke portale Moj Mobilni, Moj Internet, Moj Fiksni. Isto važi i za NetTV Plus player za Windows 10, dok aktivaciju player-a za druge verzije kompjuterskog operativnog sistema vršite pozivom našeg kontakt centra.

[Domaći recept za kašalj i upalu pluca|Ispovijesti erotske|Kupnja putem interneta ]






Oznake: Uši, u, svijet, TELEMACH, SERVISA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.