Ispovijesti erotske - Stranica za upoznavanje

ponedjeljak , 17.12.2018.










Click here: Ispovijesti erotske






A, opet, htela sam i da po svaku cenu ostanem verna Strahinji, koji mi je bio veoma drag. Uveo sam je u svoj posao i ona se jako dobro pokazala.



ispovijesti erotske

Za to vreme smo se ljubili. Meni je muž odsutan do vikenda, pa da ispunim noć. Nije mi bilo lako, ali malo pomalo sam se oslobodila i uspela da dam Strahinji uputstva šta i kako treba da mi radi. Usla sam u nju potpuno nesvesno, i da tragedija bude jos veca, sve sam manje spremna da izadjem iz jame koju sam sama iskopala..



ispovijesti erotske

- Posle dva dana nadjoh se u Budvi sa Veljom koji mi se celo vreme izvinjavao sto je krio taj bezobrazni dogovor I prizna mi da mu je lekar rekao da je potpuno spreman za ovo sto namerava da mi uradi ,bila sam rezervisana I on nije navaljivao ali to je kratko trajalo jer vec sutra uvece osetih njegovu ruku na svojoj I kao poslusna kuckica podjoh za njim u njegovu sobu zabrinuta ali jako uzbudjena ,primetio je to I bio veoma pazljiv I nezan ,polako me ljubio I svlacio ,ubrzo ostadoh potpuno gola osecala sam njegove poljupce svud po telu ,odvede me u kupatilo skide sve sa sebe I zajedno zavrsismo u kadi punoj vode uz obostrano milovanje gotovo svrsih ali me on uze I odnese I krevet I spusti glavu na moju picu ,nisam dugo izdrzala svrsila sam. Želim da svaki moj dio upoznaš, dodirneš i okusiš.



ispovijesti erotske

Bila sam četvrta godina srednje... A on je došao na zamenu, tokom poslednja dva meseca, jer je naša nastavnica fizičkog otišla na bolovanje. Bio je mlad i neviđeno zgodan, tek je završi fakultet, i ovo mu je bio prvi posao. Kako sam mogla da naslutim da će s njim doživeti najluđe seksualno iskustvo ikada!? Uglavnom, sve cure iz odeljenja su se ložile na njega - bio je deo naših vlažnih snova. A ja sam dobila šansu da ga probam. To se desilo sasvim slučajno. Već smo završili školsku godinu, kada sam ga slučajno srela u jednom noćnom klubu. Dok sam đuskala sa društvom oko jednog stola u ćošku, odjednom se pojavio pored mene. I on je tu bio slučajno, sa nekim drugovima, i prišao je da se javi. Foto: Profimedia Ali se zadržao pored mene vrlo, vrlo dugo. Ispitivao me je šta sam upisala, šta planiram, i pretresao neke teme iz škole... A u nekom trenutku smo prešli i na neke nebitne teme, iz života, i ja sam počela da pričam kao navijena. Davao mi je neke komplimente i u nekom trenutku mi se učinilo da me muva, a bila sam već potpuno sigurna kada su naši komentari počeli da imaju seksi konotacije. I dalje sam negodovala, ali me je maltene uspalilo to kako se ponaša - bila sam i pomalo popila, a nisam imala dečka, niti seks-varijantu već 6-7 meseci. Dodirivao me je po leđima i spuštao mi ruku ka guzi, a uopšte se nisam branila. Kada sam rekla da moram do WC-a, rekao mi je da će me otpratiti jer mora i on. I stvarno je pošao sa mnom, ali nisam očekivala da je toliko lud da stavarno uđe u ženski WC! Mada sam to, u stvari, priželjkivala, to sa ove distance stvarno mogu i sebi da priznam. Pre nego što sam i shvatila šta se dešava, već smo se žvalavili, a ubrzo mi je neviđeno spretno otkopčao pantalone i gurnuo mi ruku u gaćice. Počeo je da mi nadražuje vaginu, i tada sam potpuno poludela - moga je da mi uradi bukvalno šta je god hteo. Završilo se tako što me je okrenuo i svukao mi pantalone i uzeo me otpozadi dok sam se ja savila preko WC šolje. Bila sam neviđeno vlažna, bilo je divno... Vratili smo se u gužvu i nastavili da pijemo, i ljubimo se. Drugarice su mi zavidele na najzgodinijem dečku u klubu. A najsmešniji momenat nastupio je sutra ujutru, kada sam se probudila i shvatila da nismo ni razmenili brojeve telefona. Da li je stvarno zaboravio, ili je to uradio namerno? Nikad ga više nisam videla, a nikome iz škole nisam pričala šta se desilo. Osetila sam se i pomalo iskorišćeno, ali danas mi nije žao što se desilo ono u WC-u. Meni je jedan u 7mom razredu muvao mamu. Video je negde pa se naložio. Bio je prek i svi smo ga se štrecali. Čuli smo već da je izleteo iz jedne škole zbog afere sa čistačicom, bio je i razveden, nešto kratko u braku. Devojčice su se plašile da ostanu nasamo sa njim. Mene je odmah uzeo na zub kad mi je video mamu dok je jednom bila kod razrednog.



Erotska priča 2017
Bio sam na rubu, osjećao sam da mi je glavić već mokar, a uske gaće koje sam obukao u međuvremenu, nisu ništa spašavale. Skoro svako veče svraćao je kod mene na kafu. Počeo je da mi liže stopala i obrađuje prst po prst. Pre nego što sam i shvatila šta se dešava, već smo se žvalavili, a ubrzo mi je neviđeno spretno otkopčao pantalone i gurnuo mi ruku u gaćice. Kada sam se ujutru probudila, shvatila sam šta sam uradila. Ja sam ustao i bez riječi otišao u salu, jer gostiju nije još bilo, te sam pozvao tog konobara u stranu. Kroz njezinu kratku, prozirnu spavaćicu, ugledala sam prekrasno telo.

[Zena trazi zenu srbija|Plavi oglasnik domace zivotinje i divljac|Dobri momci bend]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.