Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

utorak, 22.11.2016. u 21:59

Ruhig vs laut

Možda više ne bih trebala pisati o doživljajima iz učionice nego iz u-bahna pošto su zanimljiviji i čak manje nerviraju.

Nakon nastave uhvatim u-bahn u smjeru "doma". Nazovem muža koristeći bluetooth slušalice. Inače imam dosta dobar osjećaj za svoju glasnoću (osim kad se smijem), ali vjerojatno svi pričamo malo glasnije nego što to mislimo kad pričamo "sa" slušalicama.

I tako sjednem do neke babe i nisam izgovorila 4 rečenice, oprala me na njemačkom da se stišam. Nasmijem joj se, nevino ispričam i smanjim svoj volumen na minimum. Ali babi nije dosta. Nakon što sam pričala nekih 7-8 minuta, babi je išlo na živce što uopće pričam i krene mi nešto (ali sebi u bradu) govoriti. Kao da mi nije već dovoljna kazna što MVG reklamira da se u njihovim vlakovima ne bi trebalo jesti, sad još neka mi zabrane razgovor duži od 5 stanica.

U razredu mini kaos. Kosovar je odlučio zavladati svojim egotriperstvom. Toliko da razmišljam otići u drugi razred koliko mi je naporan. S druge strane, Indijka me zvala sljedeći mjesec na zabavu kod nje - kaže da dođemo nakon što završi tečaj jer će tada imati više vremena za kuhanje (očekujem barem 5 slijedova).

Na (ili "po") povratku doma, pričala sam s mladim Eritrejcem. Jadan se sav počne tresti kad mu se približim. Mislim da mu je osobni cilj da ga nitko ništa ne pita. A zanimljivo je kako čovjek nešto i zna njemačkog, ali toliko tiho priča da ga jednostavno ne možeš čuti. Baba bi bila ponosna. Ali možda bi joj smetalo što je crnac. Ko će ga znati. Naravno da sam ga pitala kako mu je prošao put do Njemačke. Kaže da su Sudan i Libija stvarali velike probleme (pucnjava i tako to), a sve ostale zemlje (Italija, Austrija...) nisu. I sad mu je brat došo. Prije 3 dana. A u Eritreji ih je ostalo 6 (braće i sestara). Kaže da bi i oni došli, ali da put košta oko 4.000 dolara.

A doma kćerkica glumi Arsena Dedića. To (pjesma) ide nekako ovako:

D.S.O.: Zlato moje
Kćerkica: Moje
D.S.O.: Sunce moje
Kćerkica: Šunce
D.S.O.: Dušo moja
Kćerkica: Dušo
D.S.O.: Moj živote
Kćerkica: vote
D.S.O.: Ljubavi
Kćerkica: Ljubi
D.S.O.: Srećo moja
Kćerkica: moja
D.S.O.: Tugo moja
Kćerkica: Tugo
D.S.O.: Moja posljednja i prva ljubavi
Kćerkica: Ljubi


Sutra držim razredu 5 minutno predavanje na temu dativa. Držite mi fige.

Kommentar (1) - print - #

<< Arhiva >>